- Το Εθνικό Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου προκηρύσσει 12 θέσεις.
- Πρόκειται για εποχικό προσωπικό με 6μηνη σύμβαση εργασίας.
- Αιτήσεις υποβάλλονται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικά στη Βέροια.
- Κριτήρια επιλογής περιλαμβάνουν ανεργία, οικογενειακή κατάσταση και εμπειρία.
- Προθεσμία υποβολής αιτήσεων 20 ημέρες από τη δημοσίευση της ανακοίνωσης.
Το Εθνικό Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου (Ν.Π.Δ.Δ.) ανακοίνωσε πρόσφατα την πρόσληψη δώδεκα (12) ατόμων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας έξι μηνών. Οι θέσεις αφορούν την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών του Κέντρου, το οποίο εδρεύει στη Βέροια της Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας.
Η ανακοίνωση αυτή έρχεται στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας για τον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση του δημόσιου τομέα, μέσω των διαδικασιών του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ). Η κάλυψη εποχικών αναγκών σε χιονοδρομικά κέντρα είναι ζωτικής σημασίας για την απρόσκοπτη λειτουργία τους, ειδικά ενόψει της χειμερινής περιόδου, διασφαλίζοντας την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στους επισκέπτες.
Οι θέσεις εργασίας και οι ειδικότητες
Συνολικά, προκηρύχθηκαν δώδεκα (12) θέσεις για το Εθνικό Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου, με διάρκεια σύμβασης έξι (6) μηνών. Οι ειδικότητες κατανέμονται ως εξής:
- Κωδικός 101: ΔΕ Βοηθών Νοσηλευτών (1 άτομο).
- Κωδικός 102: ΔΕ Τεχνικών-Βοηθών Χειριστών Αναβατήρων (6 άτομα).
- Κωδικός 103: ΔΕ Διοικητικού Λογιστικού (Ταμίας) (1 άτομο).
- Κωδικός 104: ΔΕ Τεχνικού/ΔΕ Ηλεκτρολόγων (1 άτομο).
- Κωδικός 105: ΥΕ Εργατών Γενικών Καθηκόντων (3 άτομα).
Όλοι οι υποψήφιοι που θα προσληφθούν θα απασχοληθούν στις εγκαταστάσεις του Εθνικού Χιονοδρομικού Κέντρου Σελίου στο Κ. Βέρμιο.
Απαραίτητα προσόντα και κριτήρια επιλογής
Για κάθε κωδικό θέσης, απαιτούνται συγκεκριμένα κύρια και επικουρικά προσόντα. Για παράδειγμα, οι Βοηθοί Νοσηλευτών (κωδ. 101) πρέπει να διαθέτουν πτυχίο ή δίπλωμα σχετικής ειδικότητας και άδεια άσκησης επαγγέλματος. Οι Χειριστές Αναβατήρων (κωδ. 102) απαιτούν οποιοδήποτε πτυχίο ή δίπλωμα επαγγελματικής ειδικότητας, αλλά και εξειδικευμένη εμπειρία τουλάχιστον ενός (1) έτους στο χειρισμό αναβατήρων Χιονοδρομικών Κέντρων.
Οι υποψήφιοι για τις θέσεις ΔΕ Διοικητικού Λογιστικού (κωδ. 103) χρειάζονται οποιοδήποτε δίπλωμα Επαγγελματικής Ειδικότητας επιπέδου 5 (Ι.Ε.Κ.) ή ισότιμο τίτλο, καθώς και γνώση Πληροφορικής. Για τους Ηλεκτρολόγους (κωδ. 104) απαιτείται ισχύουσα άδεια άσκησης επαγγέλματος Εγκαταστάτη ή Συντηρητή Ηλεκτρολόγου. Τέλος, για τους ΥΕ Εργάτες (κωδ. 105), αρκεί απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Η σειρά κατάταξης των υποψηφίων καθορίζεται βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, όπως ο χρόνος ανεργίας, η πολυτεκνική/τριτεκνική/μονογονεϊκή ιδιότητα, ο αριθμός ανήλικων τέκνων, ο βαθμός τίτλου σπουδών, η εμπειρία και η αναπηρία. Το όριο ηλικίας για τους υποψηφίους είναι από 18 έως 67 ετών, με εξαίρεση έως 70 ετών για όσους δεν έχουν συνταξιοδοτηθεί.
Νομικοί κύκλοι επισημαίνουν ότι οι προκηρύξεις εποχικού προσωπικού είναι κρίσιμες για τη διατήρηση της λειτουργικότητας των δημόσιων φορέων με εποχικό χαρακτήρα, όπως τα χιονοδρομικά κέντρα. Η διασφάλιση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας μέσω των διαδικασιών του ΑΣΕΠ ενισχύει την εμπιστοσύνη των πολιτών και συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών, ειδικά σε τουριστικές περιοχές που βασίζονται στην εποχική απασχόληση.
Διαδικασία υποβολής αιτήσεων και προθεσμίες
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ2ΔΕ/ΥΕ. Η υποβολή των αιτήσεων, μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, μπορεί να γίνει είτε αυτοπροσώπως είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή στα γραφεία Διοίκησης του Εθνικού Χιονοδρομικού Κέντρου Σελίου, στη διεύθυνση Μητροπόλεως 24Α, Τ.Κ. 59132 ΒΕΡΟΙΑ.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων δεν μπορεί να είναι μικρότερη των δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενων ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της ανακοίνωσης σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της στο κατάστημα της υπηρεσίας και στο δικτυακό τόπο του Ν.Π.Δ.Δ. «Εθνικό Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου». Οι υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων και στο ΑΣΕΠ.
Η επόμενη μέρα για τους επιτυχόντες
Μετά την επεξεργασία των αιτήσεων, η υπηρεσία θα αναρτήσει τους πίνακες κατάταξης, απορριπτέων και προσληπτέων εντός τριάντα (30) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων. Οι πίνακες θα είναι διαθέσιμοι στα καταστήματα και στον διαδικτυακό τόπο του Κέντρου, ενώ θα αποσταλούν και στο ΑΣΕΠ για έλεγχο.
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν δικαίωμα άσκησης ένστασης εντός δέκα (10) ημερών από την ανάρτηση των πινάκων. Η ένσταση υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη Διοικητική Υπηρεσία του Αποκεντρωμένου Τμήματος ΑΣΕΠ Θεσσαλονίκης ([email protected]) και πρέπει να συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής παραβόλου πενήντα ευρώ (50€). Η πρόσληψη του προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου θα γίνει αμέσως μετά την κατάρτιση των τελικών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων.
Χρήσιμα Tips για την υποβολή αίτησης
- Συμπληρώστε το ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ2ΔΕ/ΥΕ με προσοχή, αποφεύγοντας λάθη που μπορεί να οδηγήσουν σε αποκλεισμό.
- Ελέγξτε όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και βεβαιώσεις (π.χ. άδειες άσκησης επαγγέλματος, πιστοποιητικά εμπειρίας) πριν την υποβολή.
- Υποβάλετε την αίτηση εντός της προθεσμίας, είτε αυτοπροσώπως είτε με συστημένη επιστολή, διασφαλίζοντας το εμπρόθεσμο.
- Ενημερωθείτε για τα κριτήρια βαθμολόγησης, όπως ο χρόνος ανεργίας και η οικογενειακή κατάσταση, για να ενισχύσετε την υποψηφιότητά σας.
- Φυλάξτε αντίγραφο της αίτησης και όλων των δικαιολογητικών που υποβάλατε για τυχόν μελλοντική χρήση ή ένσταση.