- Δήμος Παγγαίου: 10 προσλήψεις εποχικού προσωπικού.
- Θέσεις για χειριστές μηχανημάτων, ηλεκτρολόγους, καθαριστές.
- Συμβάσεις οκτάμηνης διάρκειας για κάλυψη αναγκών.
- Αιτήσεις εντός 20 ημερών από την ανάρτηση της προκήρυξης.
- Απαιτούνται συγκεκριμένα προσόντα και άδειες ανά ειδικότητα.
Ο Δήμος Παγγαίου ανακοίνωσε την πρόσληψη δέκα (10) ατόμων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας οκτώ μηνών, για την κάλυψη εποχικών και παροδικών αναγκών στις υπηρεσίες του. Η διαδικασία, που γίνεται μέσω ΑΣΕΠ με την ανακοίνωση ΣΟΧ 5/2025, αφορά διάφορες ειδικότητες στην Ελευθερούπολη της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν τις αιτήσεις τους εντός 20 ημερών από την ανάρτηση της προκήρυξης.
Η ανακοίνωση του Δήμου Παγγαίου για την πρόσληψη προσωπικού ορισμένου χρόνου έρχεται ως συνέχεια της διαρκούς προσπάθειας των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης να καλύψουν άμεσες και εποχικές ανάγκες, ενισχύοντας την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών τους. Οι προσλήψεις αυτές, που διενεργούνται υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ, διασφαλίζουν τη διαφάνεια και την αξιοκρατία, προσφέροντας παράλληλα ευκαιρίες απασχόλησης σε τοπικό επίπεδο.
Οι θέσεις και οι ειδικότητες
Συνολικά, ο Δήμος Παγγαίου θα προσλάβει δέκα (10) άτομα με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας οκτώ (8) μηνών. Οι θέσεις αφορούν την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών στην Ελευθερούπολη της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας. Οι ειδικότητες που ζητούνται είναι οι εξής:
- Δύο (2) θέσεις ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου (Ομάδας Β΄ και Τάξης Δ΄ ή Γ΄ ή Β΄ ή Α΄).
- Μία (1) θέση ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου (καλαθοφόρο).
- Δύο (2) θέσεις ΔΕ Τεχνικού – ΔΕ Ηλεκτρολόγων.
- Πέντε (5) θέσεις ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας Εξωτερικών Χώρων – ΥΕ Συνοδών Απορριμματοφόρων.
Αυτό που ανησυχεί τους αναλυτές της αγοράς εργασίας είναι η συνεχής ανάγκη για προσωρινές λύσεις στον δημόσιο τομέα, κάτι που αναδεικνύει την επιτακτική ανάγκη για πιο μόνιμες και δομημένες λύσεις. Ωστόσο, οι συγκεκριμένες προσλήψεις είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της ποιότητας των υπηρεσιών προς τους πολίτες, ειδικά σε τομείς όπως η καθαριότητα και η συντήρηση υποδομών.
Απαιτούμενα προσόντα και ηλικιακά όρια
Για τις θέσεις των χειριστών μηχανημάτων έργου (κωδικοί 101 και 102), απαιτείται ισχύουσα άδεια μηχανοδηγού-χειριστή συγκεκριμένων ομάδων και τάξεων, καθώς και πτυχίο ή δίπλωμα επαγγελματικής ειδικότητας ή απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Επιπλέον, για ορισμένες θέσεις, απαιτείται εμπειρία τουλάχιστον τριών (3) ετών μετά την απόκτηση της άδειας. Για τους ηλεκτρολόγους (κωδικός 103), ζητείται ισχύουσα άδεια άσκησης επαγγέλματος Εγκαταστάτη ή Συντηρητή Ηλεκτρολόγου συγκεκριμένης κατηγορίας.
Για τις θέσεις ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας (κωδικός 104), δεν απαιτούνται ειδικά τυπικά προσόντα. Όλοι οι υποψήφιοι για τις ανωτέρω ειδικότητες πρέπει να είναι ηλικίας από 18 έως 67 ετών. Κατ’ εξαίρεση, όσοι έχουν συμπληρώσει το 67ο έτος και δεν έχουν συνταξιοδοτηθεί από το δημόσιο ταμείο ή άλλον ασφαλιστικό φορέα, μπορούν να είναι έως 70 ετών.
Διαδικασία υποβολής αιτήσεων και προθεσμίες
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ 2ΔΕ/ΥΕ και να την υποβάλουν, μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Η υποβολή μπορεί να γίνει είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή στα γραφεία του Δήμου Παγγαίου (Φρίξου Παπαχρηστίδη 137Α, Ελευθερούπολη).
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων δεν μπορεί να είναι μικρότερη των δέκα (10) ημερών (ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της ανακοίνωσης σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της στο δημοτικό κατάστημα και στον ιστότοπο του Δήμου (www.dimospaggaiou.gr). Τα έντυπα των αιτήσεων είναι διαθέσιμα στην υπηρεσία του Δήμου, στον ιστότοπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
Η επόμενη μέρα και οι ενστάσεις
Μετά την επεξεργασία των αιτήσεων, η υπηρεσία θα αναρτήσει, εντός τριάντα (30) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής, τους πίνακες κατάταξης, απορριπτέων και προσληπτέων. Κατά των πινάκων αυτών, επιτρέπεται η άσκηση ένστασης μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δέκα (10) ημερών (ημερολογιακά), η οποία αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους. Η ένσταση υποβάλλεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο στη Διοικητική Υπηρεσία του Αποκεντρωμένου Τμήματος ΑΣΕΠ Θεσσαλονίκης ([email protected]) και πρέπει να συνοδεύεται από παράβολο πενήντα ευρώ (50 €).
Η υπηρεσία προσλαμβάνει το προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, αμέσως μετά την κατάρτιση των πινάκων κατάταξης των υποψηφίων. Τυχόν αναμόρφωση των πινάκων βάσει αυτεπάγγελτου ή κατ’ ένσταση ελέγχου του ΑΣΕΠ που συνεπάγεται ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά από το φορέα. Οι προσληφθέντες που αποχωρούν πριν τη λήξη της σύμβασης αντικαθίστανται από άλλους εγγεγραμμένους στον πίνακα της οικείας ειδικότητας.
Οδηγός υποβολής αιτήσεων
- Ελέγξτε τα απαιτούμενα κύρια και επικουρικά προσόντα για κάθε ειδικότητα στον Πίνακα Β της ανακοίνωσης.
- Συμπληρώστε την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ 2ΔΕ/ΥΕ, διαθέσιμο σε Δήμο, ΑΣΕΠ ή ΚΕΠ.
- Υποβάλετε την αίτηση και τα δικαιολογητικά αυτοπροσώπως, μέσω εξουσιοδοτημένου ατόμου ή με συστημένη επιστολή.
- Βεβαιωθείτε για την εμπρόθεσμη υποβολή, καθώς η προθεσμία είναι 20 ημερολογιακές ημέρες από την ανάρτηση.
- Για τυχόν ενστάσεις, υποβάλετε ηλεκτρονικά με παράβολο 50€ εντός 10 ημερών από την ανάρτηση των πινάκων.