- Τεχνική βλάβη στο web banking της Τράπεζας Πειραιώς χθες, 28/11/2025.
- Χιλιάδες χρήστες έμειναν χωρίς πρόσβαση στους λογαριασμούς τους.
- Ανησυχία για μηνύματα 'λογαριασμός έκλεισε για ασφάλεια'.
- Αυξημένος όγκος κλήσεων στο τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας.
Η Τράπεζα Πειραιώς, μαζί με άλλες τράπεζες, αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα στο web banking της χθες, 28 Νοεμβρίου 2025, προκαλώντας σημαντική αναστάτωση σε χιλιάδες χρήστες. Οι πελάτες έμειναν χωρίς πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, με πολλούς να λαμβάνουν μήνυμα για «κλείσιμο λογαριασμού για λόγους ασφαλείας».
Αυτή η εξέλιξη έρχεται να υπογραμμίσει την αυξανόμενη εξάρτηση των σύγχρονων χρηστών από τις ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες και την κρισιμότητα της αδιάλειπτης λειτουργίας τους. Το παρασκήνιο της υπόθεσης δείχνει πως ακόμα και οι πιο εξελιγμένες υποδομές μπορούν να αντιμετωπίσουν απρόβλεπτες τεχνικές δυσλειτουργίες, με άμεσες και εκτεταμένες επιπτώσεις στο καταναλωτικό κοινό.
Η σοβαρή τεχνική βλάβη και οι επιπτώσεις
Χθες, 28 Νοεμβρίου 2025, η Τράπεζα Πειραιώς αντιμετώπισε μια σημαντική τεχνική βλάβη στο σύστημα e-banking της, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να αποκλειστούν χιλιάδες χρήστες από την πρόσβαση στους λογαριασμούς τους. Η δυσλειτουργία προκάλεσε εκτεταμένη ανησυχία, καθώς πολλοί πελάτες, όπως αναφέρουν ακροατές του Ράδιο Θεσσαλονίκη, έλαβαν ένα ανησυχητικό μήνυμα που ανέφερε ότι «ο λογαριασμός έκλεισε για λόγους ασφαλείας». Αυτό το μήνυμα, αν και πιθανότατα αυτοματοποιημένο λόγω της βλάβης, ενέτεινε τις φοβίες για πιθανή παραβίαση ή κλοπή δεδομένων, παρόλο που δεν υπήρχε τέτοια ένδειξη.
Η αντίδραση της τράπεζας και η ανησυχία των πελατών
Η ξαφνική αδυναμία πρόσβασης στους λογαριασμούς οδήγησε σε πρωτοφανή αύξηση του όγκου κλήσεων στο τηλεφωνικό κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς. Πελάτες από όλη τη χώρα προσπαθούσαν να ενημερωθούν για το τι συνέβαινε, καθώς δεν μπορούσαν να πραγματοποιήσουν συναλλαγές, να ελέγξουν το υπόλοιπό τους ή να διαχειριστούν τις οικονομικές τους υποθέσεις. Η αδυναμία επικοινωνίας και η έλλειψη άμεσης επίσημης ενημέρωσης από την τράπεζα στην αρχή της βλάβης, επιδείνωσε την κατάσταση, δημιουργώντας ένα κλίμα αβεβαιότητας και εκνευρισμού.
Αυτό που ανησυχεί τους αναλυτές της αγοράς είναι η επίδραση τέτοιων περιστατικών στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς τις ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες. Η αξιοπιστία και η ασφάλεια αποτελούν τους ακρογωνιαίους λίθους του e-banking, και οποιαδήποτε διαταραχή, ακόμα και τεχνικής φύσης, μπορεί να υπονομεύσει την υιοθέτηση των ψηφιακών πλατφορμών από ένα ευρύτερο κοινό, ειδικά σε ηλικιακές ομάδες που είναι λιγότερο εξοικειωμένες με την τεχνολογία.
Τι αναμένεται στη συνέχεια
Μετά την αποκατάσταση της βλάβης, αναμένεται η Τράπεζα Πειραιώς να προβεί σε επίσημη ανακοίνωση σχετικά με τα αίτια της δυσλειτουργίας και τα μέτρα που ελήφθησαν για την αποκατάστασή της. Είναι κρίσιμο να δοθούν σαφείς εξηγήσεις στους πελάτες για το τι ακριβώς συνέβη και να διαβεβαιωθούν για την ασφάλεια των λογαριασμών τους. Τέτοια περιστατικά λειτουργούν ως υπενθύμιση της ανάγκης για συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές και συστήματα ασφαλείας, καθώς και για την ύπαρξη αποτελεσματικών σχεδίων έκτακτης ανάγκης για την άμεση αντιμετώπιση παρόμοιων προβλημάτων στο μέλλον.
Τι να κάνετε σε περίπτωση προβλήματος στο e-banking
- Ελέγξτε τις επίσημες ανακοινώσεις της τράπεζας μέσω των επίσημων ιστοσελίδων ή των social media.
- Αποφύγετε να δώσετε προσωπικά ή τραπεζικά στοιχεία σε άγνωστες κλήσεις ή μηνύματα.
- Προσπαθήστε να συνδεθείτε ξανά μετά από λίγο, καθώς οι τεχνικές βλάβες συχνά επιλύονται γρήγορα.
- Επικοινωνήστε με την τράπεζα μέσω των επίσημων τηλεφωνικών γραμμών της, εάν το πρόβλημα επιμένει.