- Η Τζένη Μπότση αποκάλυψε πως ζήτησε την αλλαγή της ατάκας «Σε γουστάρει η χωριάτισσα».
- Αισθανόταν άβολα να αποκαλέσει έτσι τη Βάνα Μπάρμπα στο σενάριο.
- Η ηθοποιός δηλώνει πλέον ευγνώμων για την αναγνωρισιμότητα που της χάρισε η φράση.
- Σχολίασε τη φετινή της διαφήμιση που βασίζεται στην ίδια ιστορική ατάκα.
Η Τζένη Μπότση βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Πρωίαν σε είδον» και προχώρησε σε μια αποκαλυπτική εξομολόγηση για την εμβληματική ατάκα «Τι έγινε Κωστάκη; Σε γουστάρει η χωριάτισσα;». Η δημοφιλής ηθοποιός αποκάλυψε πως αρνήθηκε επίμονα να χρησιμοποιήσει τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό για τη Βάνα Μπάρμπα, ζητώντας επανειλημμένα από τους δημιουργούς να αλλάξουν το σενάριο της σειράς «Το Σημάδι του Έρωτα».
| Στοιχείο | Λεπτομέρειες |
|---|---|
| Τηλεοπτική Σειρά | Το Σημάδι του Έρωτα (Mega) |
| Έτος Πρεμιέρας | 1998 |
| Πρωταγωνιστές | Βάνα Μπάρμπα, Στράτος Τζώρτζογλου, Τζένη Μπότση |
| Εμβληματική Ατάκα | «Τι έγινε Κωστάκη; Σε γουστάρει η χωριάτισσα;» |
| Πρόσφατη Εμφάνιση | Πρωίαν σε είδον (ΕΡΤ) |
Η εξέλιξη αυτή έρχεται να φωτίσει το παρασκήνιο μιας από τις πιο αναγνωρίσιμες στιγμές της ελληνικής ιδιωτικής τηλεόρασης των τελών της δεκαετίας του ’90. Η Τζένη Μπότση, με μια πορεία που μετρά δεκαετίες στον χώρο της υποκριτικής, εξήγησε πως η τηλεοπτική υστεροφημία μιας ατάκας μπορεί να ξεκινήσει από μια έντονη εσωτερική αμφισβήτηση του ίδιου του καλλιτέχνη για το κείμενο που καλείται να υπηρετήσει.
Η άρνηση για τον χαρακτηρισμό «χωριάτισσα»
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της στην εκπομπή Πρωίαν σε είδον, η ηθοποιός τόνισε πως η αρχική της αντίδραση στο σενάριο ήταν αρνητική. «Δεν ήθελα να την πω, τους έλεγα να την αλλάξουμε. Κι έλεγα “τώρα, θα πω χωριάτισσα τη Βάνα;”», ανέφερε χαρακτηριστικά, εκφράζοντας τον δισταγμό της να χρησιμοποιήσει έναν υποτιμητικό όρο για τη συνάδελφό της. Παρά τις επιφυλάξεις της, η σκηνή γυρίστηκε όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί, δημιουργώντας ένα πολιτισμικό φαινόμενο που επιβιώνει μέχρι σήμερα.
Η ηθοποιός, η οποία στο παρελθόν έχει αναφερθεί και στις προκλήσεις που αντιμετώπισε στις ερωτικές σκηνές με τον Στράτο Τζώρτζογλου, παραδέχτηκε πως με τον καιρό άρχισε να συμφιλιώνεται με τη φράση. «Τη λέω, γίνεται αυτό που γίνεται και μετά άρχισα να την αγαπώ. Και την αγαπώ πολύ!», δήλωσε, υπογραμμίζοντας πως η αποδοχή του κοινού ήταν αυτή που άλλαξε τη δική της οπτική γωνία.
Η διαφήμιση και η διαχείριση της αναγνωρισιμότητας
Η συζήτηση περιστράφηκε και γύρω από τη φετινή διαφήμιση στην οποία πρωταγωνιστεί, αναβιώνοντας την ιστορική ατάκα. Η Τζένη Μπότση ξεκαθάρισε πως η συγκεκριμένη φράση δεν την «βάρυνε» ποτέ στην καριέρα της, παρά το γεγονός ότι την ακολουθεί πιστά. Μάλιστα, σε πρόσφατη απάντηση στον Φάνη Λαμπρόπουλο, είχε σχολιάσει με χιούμορ τη συμμετοχή της σε διαφημιστικά σποτ που βασίζονται στο τηλεοπτικό της παρελθόν.
Σύμφωνα με αναλυτές του τηλεοπτικού ρεπορτάζ, η περίπτωση της Μπότση αποτελεί κλασικό παράδειγμα του πώς ένας ηθοποιός μπορεί να κεφαλαιοποιήσει μια εμβληματική στιγμή χωρίς να εγκλωβιστεί σε αυτήν. Η ίδια δήλωσε τυχερή που διαθέτει κάτι τόσο αναγνωρίσιμο, σημειώνοντας πως σε μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα, τέτοια «παράσημα» πρέπει να τα χαιρόμαστε και όχι να μας κουράζουν.
Η επόμενη μέρα και η τηλεοπτική παρουσία
Κλείνοντας την τοποθέτησή της, η ηθοποιός έστειλε ένα μήνυμα στους συναδέλφους της σχετικά με τη διαχείριση της φήμης. Θεωρεί πως η προσπάθεια πολλών ετών για την απόκτηση μιας ταυτότητας στο κοινό είναι επίπονη, και για τον λόγο αυτό αισθάνεται ευγνώμων που η δική της πορεία σημαδεύτηκε από μια ατάκα που προκαλεί ευχάριστα συναισθήματα. Η στάση της δείχνει μια ώριμη προσέγγιση στην ποπ κουλτούρα και την τηλεοπτική κληρονομιά των ’90s, η οποία συνεχίζει να επηρεάζει τη σύγχρονη ψυχαγωγία.
Διαχείριση Επαγγελματικής Ταυτότητας
- Αποδεχτείτε τα ορόσημα της καριέρας σας, ακόμα κι αν ξεκίνησαν τυχαία.
- Μην φοβάστε να εκφράσετε τις επιφυλάξεις σας για το περιεχόμενο της δουλειάς σας.
- Χρησιμοποιήστε τη διαχρονική αναγνωρισιμότητα ως εργαλείο για νέα επαγγελματικά βήματα.
- Διατηρήστε το χιούμορ σας απέναντι στην εικόνα που έχει το κοινό για εσάς.