- Ο Θοδωρής Μαραντίνης εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για την εστίαση των Media στα προσωπικά του.
- Συμπληρώνει 25 χρόνια καριέρας και επιδιώκει να αναδείξει το καλλιτεχνικό του έργο.
- Χαρακτήρισε τη δημόσια έκθεση της προσωπικής αλήθειας ως μια κουραστική διαδικασία.
- Η συνέντευξη παραχωρήθηκε στη Νάνσυ Παραδεισανού για το ψηφιακό κανάλι Nansou TV.
Ο Θοδωρής Μαραντίνης μίλησε ανοιχτά στη Νάνσυ Παραδεισανού για τη δυσκολία του να διατηρήσει την ιδιωτικότητά του μετά από 25 χρόνια καριέρας. Ο γνωστός καλλιτέχνης εξέφρασε τη στεναχώρια του για το γεγονός ότι η δημόσια συζήτηση γύρω από το όνομά του αναλώνεται συχνά σε προσωπικά ζητήματα αντί για το έργο του.
Η πορεία του Θοδωρή Μαραντίνη στη μουσική σκηνή ξεκίνησε πριν από δυόμισι δεκαετίες, με τους Onirama να αποτελούν ένα από τα πιο επιτυχημένα συγκροτήματα της χώρας. Ωστόσο, η έκθεση στα φώτα της δημοσιότητας έφερε μαζί της και μια διαρκή πίεση για την αποκάλυψη λεπτομερειών της προσωπικής του ζωής, ειδικά μετά από περιόδους έντονων αλλαγών και δημόσιων συζητήσεων.
Η κούραση από τη δημόσια έκθεση και η «σχετική» αλήθεια
Στη συνέντευξή του στο κανάλι Nansou TV, ο τραγουδιστής υπογράμμισε ότι πλέον προσπαθεί να επαναφέρει την ισορροπία στη δημόσια εικόνα του. «Με στεναχωρεί που η δημόσια εικόνα μου γυρίζει γύρω από τα προσωπικά μου», δήλωσε χαρακτηριστικά στη Νάνσυ Παραδεισανού, η οποία πρόσφατα φιλοξένησε και τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη σε μια συγκινητική εξομολόγηση. Ο Μαραντίνης πρόσθεσε ότι η διαρκής αναζήτηση της αλήθειας από τρίτους έχει καταλήξει να είναι κουραστική, τονίζοντας πως η αλήθεια είναι σχετική για τον καθένα. Μάλιστα, ο ίδιος έχει αναφερθεί και στο παρελθόν στην απόφασή του να προστατεύει την προσωπική του ζωή, επισημαίνοντας ότι επιθυμεί να θέτει ξεκάθαρα όρια.
Η σχέση με το κοινό και η διαχείριση της πληροφορίας
Μετά από 25 χρόνια στην πρώτη γραμμή, ο Μαραντίνης νιώθει ότι το κοινό έχει πλέον καταλάβει τον χαρακτήρα του. Παρόλα αυτά, παραδέχεται ότι ορισμένες φορές οι πληροφορίες ξεφεύγουν από τον έλεγχό του. Η ανάγκη του να μοιράζεται μόνο όσα θεωρεί κομμάτι της καλλιτεχνικής του ταυτότητας είναι πλέον προτεραιότητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο παρελθόν έχουν υπάρξει περιπτώσεις όπου χρειάστηκε δημοσιογραφική παρέμβαση, όπως η περικοπή τμημάτων συνέντευξής του από τον Γιώργο Λιάγκα, προκειμένου να προστατευτούν τα παιδιά του από την περιττή έκθεση.
Αναλυτές του lifestyle ρεπορτάζ επισημαίνουν ότι η περίπτωση του Μαραντίνη αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση των καταξιωμένων καλλιτεχνών να απομακρύνονται από το «μοντέλο της υπερέκθεσης». Η αγορά των Media φαίνεται να πιέζει συχνά για προσωπικές λεπτομέρειες, όμως η στρατηγική του ελέγχου της πληροφορίας κερδίζει έδαφος ως μέσο διατήρησης της καλλιτεχνικής αξιοπρέπειας και της ψυχικής ηρεμίας των προσώπων.
Η εστίαση στην ουσία και το μέλλον
Ο frontman των Onirama καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η ουσία κάθε ανθρώπου πρέπει να παραμένει προσωπική υπόθεση. Η άρνησή του να τροφοδοτεί περαιτέρω τη δημόσια αντιπαράθεση για την «αλήθεια» του καθενός δείχνει μια διάθεση για ώριμη διαχείριση της φήμης του. Στο μέλλον, ο στόχος παραμένει η μουσική δημιουργία και η επικοινωνία με το κοινό μέσα από τις ζωντανές εμφανίσεις, μακριά από τους τίτλους των σκανδαλοθηρικών δημοσιευμάτων που δεν αφορούν το καλλιτεχνικό του έργο.