Skip to content
Παύλος Ευαγγελόπουλος: «Δημιουργούσε μια κατάσταση τρόμου στο γύρισμα, συνάδελφοι έβαζαν τα κλάματα στο πλατό»

Παύλος Ευαγγελόπουλος: «Δημιουργούσε μια κατάσταση τρόμου στο γύρισμα, συνάδελφοι έβαζαν τα κλάματα στο πλατό»


Ιωάννα Κρητικού
Τι πρέπει να ξέρετε…
  • Ο Παύλος Ευαγγελόπουλος αποκάλυψε «ατμόσφαιρα τρόμου» στα γυρίσματα του Γιάννη Δαλιανίδη.
  • Ηθοποιοί, ακόμη και έμπειροι, έβαζαν τα κλάματα στο πλατό των σειρών «Ρετιρέ» και «Μικρομεσαίοι».
  • Ο Δαλιανίδης περιγράφηκε ως «φοβερά αυταρχικός» και «απαιτητικός» σκηνοθέτης.
  • Η συμπεριφορά αυτή θεωρούνταν «φυσιολογική» την εποχή εκείνη, αλλά σήμερα αναθεωρείται.

Ο γνωστός ηθοποιός Παύλος Ευαγγελόπουλος προχώρησε σε αποκαλύψεις για την περίοδο των γυρισμάτων στις σειρές «Ρετιρέ» και «Μικρομεσαίοι», μιλώντας στην εκπομπή «Καλύτερα αργά» του Action 24 το βράδυ της Τετάρτης. Ο Ευαγγελόπουλος περιέγραψε μια «ατμόσφαιρα τρόμου» που δημιουργούσε ο σκηνοθέτης Γιάννης Δαλιανίδης, με ηθοποιούς να φτάνουν στα κλάματα στο πλατό.

Η αποκάλυψη του Παύλου Ευαγγελόπουλου έρχεται σε μια περίοδο όπου ο χώρος του θεάματος και της τηλεόρασης εξετάζει εντατικά τις εργασιακές συνθήκες και τις συμπεριφορές εξουσίας, φέρνοντας στο φως πρακτικές που στο παρελθόν θεωρούνταν «φυσιολογικές». Οι μαρτυρίες για κακοποιητικές συμπεριφορές και αυταρχισμό στο πλατό αποτελούν πλέον αντικείμενο δημόσιας συζήτησης, αναδεικνύοντας την ανάγκη για ένα πιο υγιές και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον.

Οι αποκαλύψεις για τον Γιάννη Δαλιανίδη και το «Ρετιρέ»

Καλεσμένος στην εκπομπή «Καλύτερα αργά» με την Αθηναϊδα Νέγκα, ο Παύλος Ευαγγελόπουλος αναφέρθηκε εκτενώς στην εμπειρία του με τον Γιάννη Δαλιανίδη κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων των δημοφιλών σειρών «Ρετιρέ» και «Μικρομεσαίοι». Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε, ο αείμνηστος σκηνοθέτης «δημιουργούσε μια κατάσταση τρόμου στο γύρισμα», μια ατμόσφαιρα που τότε θεωρούνταν από όλους «φυσιολογική».

Ο ηθοποιός περιέγραψε τον Δαλιανίδη ως έναν «φοβερά αυταρχικό» και «φοβερά απαιτητικό» άνθρωπο, ο οποίος ήθελε οι ηθοποιοί να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες του. «Αν έκανες δηλαδή λίγο έτσι το πόδι, τρελαινόταν», ανέφερε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας το επίπεδο της πίεσης που ασκούσε στους συνεργάτες του. Αυτές οι δηλώσεις φέρνουν ξανά στο προσκήνιο τις συζητήσεις για τις σχέσεις εξουσίας στον χώρο της υποκριτικής, θέμα που έχει απασχολήσει και άλλους ηθοποιούς, όπως ο Ορέστης Τζιόβας.

Η ατμόσφαιρα τρόμου στο πλατό και οι αντιδράσεις

Οι αποκαλύψεις του Παύλου Ευαγγελόπουλου δεν περιορίστηκαν μόνο στην περιγραφή της αυταρχικής συμπεριφοράς, αλλά επεκτάθηκαν και στις άμεσες επιπτώσεις που είχε αυτή στους ηθοποιούς. Ο ίδιος δήλωσε ότι υπήρχαν στιγμές που «ηθοποιοί, πολύ μεγαλύτεροι από μένα στην ηλικία και πολύ πιο έμπειροι, έβαζαν τα κλάματα» στο πλατό. Ο Ευαγγελόπουλος ξεκαθάρισε ότι ο ίδιος δεν ήταν ο κύριος αποδέκτης αυτής της συμπεριφοράς, καθώς θεωρούσε τον εαυτό του «πάρα πολύ σωστό επαγγελματία» και δεν δημιουργούσε προβλήματα.

Προτεινόμενο ONIRAMA: Τρεις μοναδικές χριστουγεννιάτικες βραδιές στο Θέατρο Άλσος ΔΕΗ ONIRAMA: Τρεις μοναδικές χριστουγεννιάτικες βραδιές στο Θέατρο Άλσος ΔΕΗ

Ωστόσο, ήταν «μάρτυρας όλης της ιστορίας» και βίωσε την ατμόσφαιρα τρομοκρατίας. Η εμπειρία αυτή τον οδήγησε να πει τότε πως «μετά από αυτή τη συνεργασία, οτιδήποτε άλλο θα είναι λούνα παρκ», αναδεικνύοντας το πόσο έντονη και ψυχοφθόρα ήταν η κατάσταση. Παρόμοιες δύσκολες συνεργασίες έχουν αναφερθεί και από άλλους καλλιτέχνες, όπως η Βασιλική Ανδρίτσου, η οποία έχει δηλώσει ότι υπάρχει ηθοποιός με τον οποίο δεν θα ξανασυνεργαζόταν.

Η κληρονομιά μιας εποχής και η σημερινή οπτική

Η εξομολόγηση του Παύλου Ευαγγελόπουλου αναδεικνύει μια διαφορετική προσέγγιση στις εργασιακές σχέσεις του παρελθόντος, όπου η «ατμόσφαιρα τρομοκρατίας» και ο αυταρχισμός θεωρούνταν αποδεκτά. Η αγορά και οι επαγγελματικοί κύκλοι φαίνεται να προεξοφλούν μια πλήρη αναθεώρηση αυτών των πρακτικών, με τις νέες γενιές καλλιτεχνών και παραγωγών να απαιτούν διαφάνεια και σεβασμό. Η σημερινή οπτική, σε αντίθεση με το παρελθόν, δεν επιτρέπει πλέον τέτοιες συμπεριφορές, προωθώντας την ευημερία και την ψυχική υγεία των εργαζομένων.

Οι δηλώσεις του Ευαγγελόπουλου λειτουργούν ως μια υπενθύμιση του πώς οι αντιλήψεις για το τι είναι «φυσιολογικό» στον εργασιακό χώρο έχουν αλλάξει δραματικά. Η αναγνώριση και η καταγγελία τέτοιων συμπεριφορών, ακόμη και εκ των υστέρων, συμβάλλουν στη δημιουργία ενός πιο υγιούς και δίκαιου περιβάλλοντος για τους καλλιτέχνες του μέλλοντος, διασφαλίζοντας ότι η τέχνη μπορεί να δημιουργείται χωρίς φόβο και εκφοβισμό.

Τι πρέπει να ξέρετε: Όσα αποκάλυψε ο Παύλος Ευαγγελόπουλος

Ποιος σκηνοθέτης δημιουργούσε «ατμόσφαιρα τρόμου» στα γυρίσματα σύμφωνα με τον Παύλο Ευαγγελόπουλο;

Σύμφωνα με τον Παύλο Ευαγγελόπουλο, ο αείμνηστος σκηνοθέτης Γιάννης Δαλιανίδης δημιουργούσε μια «ατμόσφαιρα τρόμου» στα γυρίσματα των σειρών «Ρετιρέ» και «Μικρομεσαίοι».

Σε ποιες τηλεοπτικές σειρές αναφέρθηκε ο Παύλος Ευαγγελόπουλος για την εμπειρία του;

Ο Παύλος Ευαγγελόπουλος αναφέρθηκε στις τηλεοπτικές σειρές «Ρετιρέ» και «Μικρομεσαίοι» όταν μίλησε για την αυταρχική συμπεριφορά του Γιάννη Δαλιανίδη.

Έκλαψαν ηθοποιοί στο πλατό λόγω της συμπεριφοράς του σκηνοθέτη;

Ναι, ο Παύλος Ευαγγελόπουλος δήλωσε ότι υπήρχαν στιγμές στο πλατό που «ηθοποιοί, πολύ μεγαλύτεροι από μένα στην ηλικία και πολύ πιο έμπειροι, έβαζαν τα κλάματα».

Πώς περιέγραψε ο Παύλος Ευαγγελόπουλος τον Γιάννη Δαλιανίδη;

Ο Παύλος Ευαγγελόπουλος περιέγραψε τον Γιάννη Δαλιανίδη ως έναν «φοβερά αυταρχικό» και «φοβερά απαιτητικό» άνθρωπο, ο οποίος ήθελε απόλυτη υπακοή στις οδηγίες του.
Η αναδημοσίευση ή αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου επιτρέπεται αποκλειστικά με την τοποθέτηση ενεργού συνδέσμου (link) προς την πηγή.

Προτεινόμενα

  1. 1
    Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Φωταγώγηση Χριστουγέννων με λαμπερή εκδήλωση
  2. 2
    Παναθηναϊκός Futsal: Ήττα με 6-3 στον Πύργο παρά την εντυπωσιακή ατμόσφαιρα
  3. 3
    James Webb: Νέα ανακάλυψη σύννεφου ηλίου από έναν «υπερ-αφράτο» εξωπλανήτη

Ροή Ειδήσεων

Προτεινόμενα