- Ο Ορφέας Αυγουστίδης μίλησε στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» για τις επαγγελματικές του επιλογές.
- Εξέφρασε χαρά για τη στροφή του από το δράμα του «Σασμού» στην κωμωδία με τα «Φαντάσματα».
- Τόνισε τη σημασία της επιλογής συνεργατών και της κοινής καλλιτεχνικής ματιάς σε ένα έργο.
- Μοιράστηκε τις σκέψεις του για την ανατροφή των παιδιών και την παροχή εργαλείων για το μέλλον.
Ο ηθοποιός Ορφέας Αυγουστίδης βρέθηκε σήμερα καλεσμένος στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι», όπου μίλησε για την επικείμενη θεατρική του παράσταση «Εκείνος που έκλεψε τη μέρα και πλήρωσε τη νύχτα» στο θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου. Εξέφρασε τη μεγάλη του χαρά για τη συνειδητή του απόφαση να μεταπηδήσει από το δράμα του «Σασμού» στην κωμωδία, αναλαμβάνοντας ρόλο στην παράσταση «Τα Φαντάσματα».
Αυτή η επαγγελματική στροφή του Ορφέα Αυγουστίδη από το δράμα στην κωμωδία αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση στον χώρο της υποκριτικής, όπου οι καλλιτέχνες αναζητούν νέες προκλήσεις και εκφραστικά μέσα. Η μετάβαση από έναν ρόλο που τον καθιέρωσε σε ένα διαφορετικό είδος, όπως η κωμωδία, σηματοδοτεί την επιθυμία του για καλλιτεχνική εξέλιξη και την ανάγκη να εξερευνήσει διαφορετικές πτυχές του ταλέντου του.
Η νέα θεατρική πρόκληση και η επιλογή του ρόλου
Ο Ορφέας Αυγουστίδης, καλεσμένος στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι», αναφέρθηκε εκτενώς στην επικείμενη θεατρική του παράσταση με τίτλο «Εκείνος που έκλεψε τη μέρα και πλήρωσε τη νύχτα», η οποία θα ανέβει στο θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, το συγκεκριμένο έργο, γραμμένο πριν τον πόλεμο, δεν τον προσέλκυσε τόσο για την πλοκή του, όσο για τον τρόπο αφήγησης. Για τον ηθοποιό, η επιλογή ενός έργου δεν βασίζεται αποκλειστικά στον ρόλο ή στο ίδιο το κείμενο, αλλά κυρίως στην ομάδα των συντελεστών και την κοινή καλλιτεχνική ματιά που θα αναπτυχθεί.
Η συνειδητή μετάβαση από το δράμα στην κωμωδία
Ο ηθοποιός υπογράμμισε τη συνειδητή του απόφαση να μεταπηδήσει από το δράμα, όπου τον γνωρίσαμε μέσα από τον ρόλο του στον «Σασμό», στην κωμωδία, συμμετέχοντας στην παράσταση «Τα Φαντάσματα». «Ήταν μία ωραία ευκαιρία και δεν θα μπορούσα να το αρνηθώ», δήλωσε, τονίζοντας τη μεγάλη χαρά που ένιωσε όταν του προτάθηκε ο ρόλος σε αυτή τη νέα συνθήκη. Η επιλογή αυτή αποτελεί για τον ίδιο μια απόλυτη στροφή, στην οποία είναι πλήρως αφοσιωμένος, απορρίπτοντας άλλες προτάσεις όπως η παρουσίαση, καθώς δεν τον αφορούσαν στον ίδιο βαθμό.
Η φιλοσοφία του για την υποκριτική και την ανατροφή των παιδιών
Πέρα από τις επαγγελματικές του επιλογές, ο Ορφέας Αυγουστίδης αναφέρθηκε και στην προσωπική του φιλοσοφία, τονίζοντας την ανάγκη να είναι αληθινός και να μην προσποιείται. Αυτή η στάση επεκτείνεται και στην ανατροφή των παιδιών, όπου, όπως είπε, «τα παιδιά δεν κάνουν αυτά που τους λέμε, ούτε ακολουθούν ακριβώς τις συμβουλές μας. Τα παιδιά κάνουν αυτό που βλέπουν ότι κάνουμε». Ο στόχος, κατά τον ίδιο, είναι να δοθούν στα παιδιά τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις της δικής τους εποχής, καθώς το μέλλον είναι απρόβλεπτο.
Η επόμενη μέρα και οι καλλιτεχνικές προκλήσεις
Η στροφή του Ορφέα Αυγουστίδη προς την κωμωδία με την παράσταση «Τα Φαντάσματα» σηματοδοτεί μια νέα περίοδο στην καριέρα του. Η επιλογή του να αφοσιωθεί πλήρως σε αυτή τη νέα πρόκληση, αρνούμενος άλλες προτάσεις, δείχνει την αφοσίωσή του στην υποκριτική και την επιθυμία του να εξερευνήσει διαφορετικά είδη. Το κοινό αναμένεται να τον απολαύσει σε έναν ρόλο που θα αναδείξει μια διαφορετική πτυχή του ταλέντου του, μακριά από τους δραματικούς χαρακτήρες που τον καθιέρωσαν.