- Ο Μιχάλης Ρακιντζής μίλησε για τις εμφανίσεις του στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο και τη Eurovision.
- Τόνισε ότι η Eurovision δεν ήταν πάντα αξιοκρατική, αλλά προσφέρει προβολή σε νέους καλλιτέχνες.
- Αποκάλυψε ότι οι αφίσες για τις παραστάσεις του δημιουργούνται με Τεχνητή Νοημοσύνη.
- Δήλωσε ότι δεν θα ήθελε να είναι κριτής σε μουσικούς διαγωνισμούς, καθώς κρίνει μόνο τον εαυτό του.
Ο γνωστός καλλιτέχνης Μιχάλης Ρακιντζής παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Breakfast@star», όπου μίλησε για τις εμφανίσεις του στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο και τον διαγωνισμό της Eurovision. Ο Ρακιντζής τόνισε ότι η Eurovision δεν ήταν πάντα αξιοκρατική, αλλά αποτελεί μια καλή ευκαιρία προβολής για τους νέους, ενώ αναφέρθηκε και στην αυξανόμενη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στις αφίσες.
Η συζήτηση γύρω από την αξιοκρατία σε μεγάλους μουσικούς διαγωνισμούς όπως η Eurovision, καθώς και η ολοένα αυξανόμενη ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) σε καλλιτεχνικές παραγωγές, αποτελούν θέματα που απασχολούν έντονα τον χώρο της μουσικής και του θεάματος το τελευταίο διάστημα. Ο Μιχάλης Ρακιντζής, με την πολυετή του εμπειρία, προσφέρει μια ενδιαφέρουσα οπτική γωνία σε αυτές τις εξελίξεις, συνδέοντας το παρελθόν με το μέλλον της καλλιτεχνικής δημιουργίας.
Η συνέντευξη του Μιχάλη Ρακιντζή
Ο Μιχάλης Ρακιντζής, σε πρόσφατη συνέντευξή του στην εκπομπή «Breakfast@star», αναφέρθηκε στις τρέχουσες εμφανίσεις του στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο, όπου συνεργάζεται με τον Κώστα Χαριτοδιπλωμένο. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, το πρόγραμμα είναι πρωτότυπο και οι αφίσες για τις παραστάσεις δημιουργούνται πλέον με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης. «Οι αφίσες γίνονται πλέον με τη βοήθεια του ΑΙ, δεν έχουν ρεαλισμό. Του χρόνου μπορεί να το ξανακάνουμε με άλλο… κόνσεπτ!», σημείωσε ο καλλιτέχνης, υπογραμμίζοντας την εξέλιξη των τεχνολογικών μέσων στον χώρο της τέχνης.
Η άποψη για τη Eurovision και την αξιοκρατία
Ο Μιχάλης Ρακιντζής εξέφρασε επίσης την άποψή του για τον διαγωνισμό της Eurovision, στον οποίο έχει συμμετάσχει στο παρελθόν. Τόνισε ότι είναι ευλογία να ασχολείσαι με αυτό που αγαπάς και ότι ο ίδιος το κατάφερε. Για τη Eurovision, ο καλλιτέχνης δήλωσε: «Η Eurovision είναι μια καλή ευκαιρία για τα νέα παιδιά στο να προβληθούν. Η Eurovision δεν ήταν πάντα αξιοκρατική, είναι ένα show με τις δικές του απαιτήσεις». Η δήλωση αυτή έρχεται να προστεθεί σε ένα ευρύτερο πλαίσιο συζητήσεων για τον διαγωνισμό, όπως αυτές που έχουν εκφράσει και άλλοι καλλιτέχνες, όπως ο Χρήστος Δάντης σχετικά με το μουσικό εμπάργκο κατά του Ισραήλ για τη Eurovision.
Αυτό που απασχολεί έντονα τους καλλιτεχνικούς κύκλους είναι η ισορροπία μεταξύ της παράδοσης και της καινοτομίας, καθώς η χρήση της AI, αν και προσφέρει νέες δυνατότητες, εγείρει και ερωτήματα σχετικά με την αυθεντικότητα και την ανθρώπινη δημιουργικότητα. Παράλληλα, η διαχρονική συζήτηση για την αξιοκρατία σε μεγάλους θεσμούς όπως η Eurovision, συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο, με πολλούς να εκφράζουν παρόμοιες επιφυλάξεις.
Η στάση του απέναντι στην κριτική
Ο Μιχάλης Ρακιντζής ξεκαθάρισε πως δεν θα ήθελε να είναι μέλος κριτικής επιτροπής για το ελληνικό τραγούδι. «Μπορώ να κριτικάρω μόνο τον εαυτό μου, κανέναν άλλον», δήλωσε, υπογραμμίζοντας την προσωπική του φιλοσοφία. Τέλος, τόνισε ότι μια μεγάλη αποτυχία ή επιτυχία δεν μπορεί να καθορίσει την πορεία ενός καλλιτέχνη. Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην τέχνη έχει προκαλέσει και άλλες συζητήσεις, όπως οι αντιδράσεις για τις AI φωτογραφίες με τον Παντελή Παντελίδη, γεγονός που αναδεικνύει την πολυπλοκότητα του θέματος.
Τι αναμένεται στη συνέχεια
Οι δηλώσεις του Μιχάλη Ρακιντζή αναδεικνύουν τις σύγχρονες προκλήσεις και ευκαιρίες στον χώρο της μουσικής και του θεάματος. Η συνεργασία του με τον Κώστα Χαριτοδιπλωμένο στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο, καθώς και η πειραματική χρήση της AI στις αφίσες, δείχνουν μια διάθεση για καινοτομία. Παράλληλα, η τοποθέτησή του για τη Eurovision προσφέρει μια ρεαλιστική ματιά σε έναν διαγωνισμό που συνεχίζει να διχάζει ως προς την αξιοκρατία του, αλλά παραμένει μια σημαντική πλατφόρμα προβολής για τους νέους καλλιτέχνες.