- Η Κωνσταντίνα αποκάλυψε παρασκηνιακή κόντρα με την ομάδα της Άννας Βίσση για μια αφίσα.
- Η Μαρινέλλα στήριξε ενεργά την Κωνσταντίνα, προτείνοντας κοινή φωτογράφηση για όλες τις τραγουδίστριες.
- Η φωτογράφηση επαναλήφθηκε τελικά μόνο με τη Μαρινέλλα, τη Μοσχολιού και τη Βίσση.
- Το περιστατικό συνέβη τη δεκαετία του '80, μετά τη συμμετοχή της Κωνσταντίνας στη Eurovision.
- Η ερμηνεύτρια θεωρεί τις κόντρες αυτές φυσιολογικό κομμάτι της επαγγελματικής ανέλιξης.
Η δημοφιλής τραγουδίστρια Κωνσταντίνα προχώρησε σε μια αποκαλυπτική εξομολόγηση για το παρασκήνιο των συνεργασιών της τη δεκαετία του ’90, φέρνοντας στο φως μια έντονη προστριβή που σημειώθηκε με την ομάδα της Άννας Βίσση. Μιλώντας στον δημοσιογράφο Γιάννη Βίτσα για το περιοδικό Gala, η ερμηνεύτρια περιέγραψε πώς η φωτογράφηση για την αφίσα ενός εμβληματικού σχήματος οδήγησε σε αποκλεισμούς και επαγγελματικές κόντρες.
| Καλλιτέχνης | Ρόλος στο Σχήμα | Στάση απέναντι στην Κωνσταντίνα |
|---|---|---|
Καλλιτέχνης Μαρινέλλα | Ρόλος στο Σχήμα Πρωταγωνίστρια / Μέντορας | Στάση απέναντι στην Κωνσταντίνα Πλήρης στήριξη και προώθηση |
Καλλιτέχνης Άννα Βίσση (Team) | Ρόλος στο Σχήμα Πρωταγωνίστρια | Στάση απέναντι στην Κωνσταντίνα Αντίδραση στην κοινή προβολή |
Καλλιτέχνης Βίκυ Μοσχολιού | Ρόλος στο Σχήμα Πρωταγωνίστρια | Στάση απέναντι στην Κωνσταντίνα Συμμετοχή στο κεντρικό σχήμα |
Καλλιτέχνης Κωνσταντίνα | Ρόλος στο Σχήμα Νέα Καλλιτέχνις | Στάση απέναντι στην Κωνσταντίνα Αποκλεισμός από την τελική αφίσα |
Αυτή η αναδρομή στο παρελθόν έρχεται σε μια στιγμή που η ιστορία της ελληνικής πίστας επανεξετάζεται μέσα από τις μνήμες των πρωταγωνιστών της, αναδεικνύοντας τις ιεραρχίες και τους ανταγωνισμούς που επικρατούσαν στην «χρυσή εποχή» του πενταγράμμου. Η Κωνσταντίνα, η οποία πρόσφατα ξεκαθάρισε τη θέση της για φήμες που αφορούσαν την προσωπική της ζωή, επιλέγει τώρα να μιλήσει για τις επαγγελματικές προκλήσεις που αντιμετώπισε δίπλα σε «ιερά τέρατα» της μουσικής σκηνής.
Το θρυλικό σχήμα της Θεσσαλονίκης και η Eurovision
Η ιστορία ξεκινά αμέσως μετά τη συμμετοχή της τραγουδίστριας στον διαγωνισμό της Eurovision το 1983, μια διοργάνωση που παραδοσιακά αποτελεί εφαλτήριο για νέες καριέρες, όπως επισημαίνουν έμπειροι παραγωγοί του χώρου. Η Κωνσταντίνα βρέθηκε σε ένα φανταστικό σχήμα στη Θεσσαλονίκη, το οποίο αποτελούνταν από πέντε γυναίκες: τη Μαρινέλλα, τη Βίκυ Μοσχολιού, την Άννα Βίσση, τη Δώρα Στέρη και την ίδια. Όπως θυμάται, η χημεία επί σκηνής ήταν εκρηκτική, με τις πέντε καλλιτέχνιδες να ενσαρκώνουν μαζί τις «αδελφές Τατά», δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα που έμεινε αξέχαστη στο κοινό.
Η στήριξη της Μαρινέλλας και το «μπλόκο» στην αφίσα
Στο παρασκήνιο αυτού του σχήματος, οι ισορροπίες ήταν λεπτές. Η Μαρινέλλα, λειτουργώντας ως πρωτοπόρος και μέντορας, στήριξε έμπρακτα την Κωνσταντίνα, παροτρύνοντάς την να παρατηρεί τον τρόπο που στεκόταν στη σκηνή και χαρίζοντάς της ένα ντουέτο στο τραγούδι «Μπορεί». Ωστόσο, η κατάσταση περιπλέχθηκε όταν ήρθε η ώρα για την προώθηση του σχήματος. Ενώ η Μαρινέλλα επιθυμούσε μια κοινή φωτογράφηση και των πέντε γυναικών για την αφίσα, η ομάδα της Άννας Βίσση —η οποία τότε μεσουρανούσε με την επιτυχία «Δώδεκα»— προέβαλε σθεναρή αντίσταση.
Κριτικοί και αναλυτές του lifestyle σημειώνουν ότι εκείνη την περίοδο το «branding» των μεγάλων ονομάτων ήταν εξαιρετικά προστατευτικό, με τις ομάδες των καλλιτεχνών να δίνουν σκληρές μάχες για τη σειρά των ονομάτων και το μέγεθος της φωτογραφίας στις μαρκίζες. Αυτή η δυναμική συχνά οδηγούσε σε παρασκηνιακές συγκρούσεις που καθόριζαν την εξέλιξη των συνεργασιών στα μεγάλα νυχτερινά κέντρα.
Η επανάληψη της φωτογράφησης και η «νίκη» των ονομάτων
Η πίεση από το περιβάλλον της Άννας Βίσση είχε ως αποτέλεσμα να ακυρωθεί η αρχική λήψη. Η φωτογράφηση έγινε ξανά, αυτή τη φορά περιλαμβάνοντας μόνο τα τρία μεγάλα ονόματα (Μαρινέλλα, Μοσχολιού, Βίσση), αφήνοντας εκτός τις νεότερες τραγουδίστριες. Η Κωνσταντίνα παραδέχεται πως, αν και υπήρξε προστριβή, θεωρεί πλέον το γεγονός φυσιολογικό κομμάτι της πάλης για την καταξίωση. «Είναι λογικό, όταν οι καλλιτέχνες παλεύουν να κάνουν καριέρα, να υπάρχουν και κάποιες κόντρες», δήλωσε χαρακτηριστικά, κλείνοντας ένα κεφάλαιο που παρέμενε άγνωστο για δεκαετίες.
Η παρακαταθήκη των μεγάλων συνεργασιών
Παρά τις δυσκολίες, η εμπειρία αυτή αποτέλεσε σχολείο για την Κωνσταντίνα, η οποία κατάφερε να διαγράψει τη δική της αυτόνομη πορεία στο ελληνικό τραγούδι. Η αποκάλυψη αυτή αναδεικνύει τη διαχρονική αξία της Μαρινέλλας ως προσωπικότητας που «αβαντζάριζε» τους νέους συναδέλφους της, αλλά και το ανταγωνιστικό κλίμα μιας εποχής που διαμόρφωσε το σύγχρονο star system. Σήμερα, οι σχέσεις αυτές έχουν εξομαλυνθεί, αφήνοντας πίσω μόνο νοσταλγικές ιστορίες από τις χρυσές νύχτες της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας.
Διαχείριση Επαγγελματικών Ανταγωνισμών
- Εστιάστε στην προσωπική σας εξέλιξη και μάθηση δίπλα σε έμπειρους συναδέλφους.
- Αναγνωρίστε ότι οι παρασκηνιακές κινήσεις των ομάδων δεν αντικατοπτρίζουν πάντα τις προσωπικές σχέσεις των καλλιτεχνών.
- Διατηρήστε την επαγγελματική σας αξιοπρέπεια ακόμα και σε περιπτώσεις αποκλεισμού από την προβολή.
- Αξιοποιήστε τη στήριξη από μέντορες που πιστεύουν στις δυνατότητές σας.