- Ο Ηλίας Βαλάσης εξέφρασε αρχική αμφισβήτηση για τις υποκριτικές ικανότητες του Κρατερού Κατσούλη, αλλά τελικά τον θαύμασε.
- Πιστεύει ότι μετά από πολλές εμπειρίες, όλα στη ζωή είναι τέλεια και επικρίνει τη μιζέρια.
- Για τις ανάγκες της παράστασης «Αξύριστα Πηγούνια», επισκέφθηκε νεκροτομείο με τους συναδέλφους του.
- Η επίσκεψη στο νεκροτομείο άλλαξε εντελώς την προσέγγιση της παράστασης από τους ηθοποιούς.
Ο γνωστός ηθοποιός Ηλίας Βαλάσης εμφανίστηκε νωρίτερα σήμερα, 28 Νοεμβρίου 2025, στην εκπομπή του Κρατερού Κατσούλη και της Μαρίας Ηλιάκη, κάνοντας απρόσμενες εξομολογήσεις. Μεταξύ άλλων, παραδέχθηκε την αρχική του επιφύλαξη για τις υποκριτικές ικανότητες του Κρατερού Κατσούλη, ενώ αποκάλυψε και την ανατριχιαστική επίσκεψη που έκανε σε νεκροτομείο για τις ανάγκες θεατρικής παράστασης.
Ο Ηλίας Βαλάσης, γνωστός για την πορεία του στον χώρο της υποκριτικής, αλλά και για τις ιδιαίτερες απόψεις του, εμφανίστηκε νωρίτερα σήμερα, 28 Νοεμβρίου 2025, στην εκπομπή του Κρατερού Κατσούλη και της Μαρίας Ηλιάκη. Η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από τις τρέχουσες επαγγελματικές του δραστηριότητες, τις τηλεοπτικές σειρές και τη θεατρική παράσταση στην οποία συμμετέχει, αλλά και την προσωπική του φιλοσοφία για την αντιμετώπιση της καθημερινότητας, προσφέροντας μια διαφορετική οπτική γωνία για τη ζωή και την τέχνη.
Οι απρόσμενες εξομολογήσεις για τον Κρατερό Κατσούλη
Μία από τις πιο απρόσμενες στιγμές της συνέντευξης ήταν όταν ο Ηλίας Βαλάσης παραδέχθηκε την αρχική του επιφύλαξη για τις υποκριτικές ικανότητες του Κρατερού Κατσούλη. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, όταν τον έβλεπε ως παρουσιαστή, σκεφτόταν ότι «αποκλείεται να είσαι καλός ηθοποιός», θεωρώντας ότι η συνεχής προβολή στην κάμερα δεν συνάδει με την ποιότητα της υποκριτικής. Ωστόσο, η άποψή του ανατράπηκε πλήρως όταν είδε τον Κρατερό Κατσούλη να ενσαρκώνει έναν ρόλο με βαθιά αφοσίωση και τέταρτο τοίχο, κάτι που τον εξέπληξε ευχάριστα. «Σε βλέπω εκεί με τέταρτο τοίχο μες στο ρόλο και λέω “όχι ρε φίλε., είσαι βλάκας”. Μ’ άρεσες πάρα πολύ», δήλωσε ο Βαλάσης, εκφράζοντας τον ειλικρινή του θαυμασμό για την εξέλιξη του συναδέλφου του.
Η ιδιαίτερη φιλοσοφία του Ηλία Βαλάση για τη ζωή
Ο Ηλίας Βαλάσης μοιράστηκε επίσης την προσωπική του κοσμοθεωρία σχετικά με την αντιμετώπιση της καθημερινότητας και των δυσκολιών. Υποστήριξε ότι όταν ένας άνθρωπος έχει βιώσει αρκετά πράγματα στη ζωή του, τότε «τα πάντα είναι τέλεια». Επέκρινε την τάση των ανθρώπων να «μιζεριάζουν χωρίς λόγο», πιστεύοντας ότι αυτό είναι αντιπαραγωγικό και μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία. «Τη σκατώνουμε μωρέ τη ζωή μας χωρίς λόγο, τη μιζεριάζουμε, λέμε ότι δεν είμαστε καλά. Μωρέ μια χαρά είμαστε», ανέφερε χαρακτηριστικά. Αυτή η προσέγγιση υπογραμμίζει την ανάγκη για θετική στάση απέναντι στις προκλήσεις, ανεξάρτητα από τις συνθήκες.
Σε αυτό το πλαίσιο, ιατρικοί κύκλοι και ψυχολόγοι επισημαίνουν συχνά τη σύνδεση μεταξύ της ψυχικής διάθεσης και της σωματικής υγείας, τονίζοντας ότι η χρόνια μιζέρια και το άγχος μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τον οργανισμό. Η αγορά, από την πλευρά της, αναζητά συνεχώς τρόπους να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που προάγουν την ευεξία και την ψυχική ισορροπία, αντανακλώντας την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση του κοινού σε αυτά τα ζητήματα.
Η ανατριχιαστική προετοιμασία για τα «Αξύριστα Πηγούνια»
Μία από τις πιο συγκλονιστικές αποκαλύψεις του ηθοποιού αφορούσε την ιδιαίτερη προετοιμασία για τη θεατρική παράσταση «Αξύριστα Πηγούνια», η οποία διαδραματιζόταν σε ένα νεκροτομείο. Ο Ηλίας Βαλάσης, μαζί με τους συναδέλφους του, επισκέφθηκε ένα πραγματικό νεκροτομείο, με τις ευλογίες του νοσοκομείου, πριν από περίπου τέσσερα με έξι χρόνια, προκειμένου να βιώσουν την ατμόσφαιρα και να παρατηρήσουν ένα ανθρώπινο πτώμα. Περιέγραψε με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες την εμπειρία, αναφέροντας πώς ένας υπάλληλος διόρθωσε τη μύτη ενός άκαμπτου πτώματος μπροστά τους, ένα γεγονός που άλλαξε εντελώς την παράσταση την επόμενη μέρα. Η παράσταση σημείωσε πέντε χρόνια sold out, παρά την αρχική δυσκολία προσαρμογής κάποιων ηθοποιών στην ακραία αυτή εμπειρία.
Η επίδραση της εμπειρίας στην τέχνη και τη ζωή
Η εμπειρία του Ηλία Βαλάση, τόσο από την αμφισβήτηση των υποκριτικών ικανοτήτων του Κρατερού Κατσούλη όσο και από την ακραία προετοιμασία για τον ρόλο του, αναδεικνύει την βαθιά σύνδεση μεταξύ προσωπικών βιωμάτων και καλλιτεχνικής έκφρασης. Οι δηλώσεις του προσφέρουν μια σπάνια ματιά στον τρόπο που οι ηθοποιοί προσεγγίζουν τους ρόλους τους, αναζητώντας την αυθεντικότητα ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Η στάση του απέναντι στη ζωή, παρά τις όποιες δυσκολίες, αποτελεί ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ενδοσκόπησης για το κοινό, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ψυχικής ανθεκτικότητας.