Skip to content
Ιεροκλής Μιχαηλίδης: Η «αλήθεια» της διασημότητας και το «κρεβάτι στο νοσοκομείο»

Ιεροκλής Μιχαηλίδης: Η «αλήθεια» της διασημότητας και το «κρεβάτι στο νοσοκομείο»


Χριστίνα Δημητριάδη
Τι πρέπει να ξέρετε…
  • Ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης μίλησε για τη φήμη στην εκπομπή «Καλύτερα αργά» με την Αθηναΐδα Νέγκα.
  • Η διασημότητα προσφέρει πρακτικά οφέλη, όπως «τραπέζι στα μαγαζιά και κρεβάτι στο νοσοκομείο».
  • Η αναγνωρισιμότητα μετατρέπει τους διάσημους σε «αξιοθέατα» και αφαιρεί την ιδιωτικότητα.
  • Ο ηθοποιός έχει μπερδευτεί με άλλα ονόματα, όπως Σταρόβα ή Παρτσαλάκη.
  • Η ελκυστικότητα μπορεί να είναι πιο σημαντική από το ταλέντο για την επιτυχία στην υποκριτική.

Ο γνωστός ηθοποιός Ιεροκλής Μιχαηλίδης βρέθηκε χθες το βράδυ καλεσμένος στην εκπομπή «Καλύτερα αργά» με την Αθηναΐδα Νέγκα, προσφέροντας μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη. Μεταξύ άλλων, ο ηθοποιός προχώρησε σε μια αποκαλυπτική δήλωση για τη φύση της διασημότητας, τονίζοντας ότι «το να είσαι διάσημος σού προσφέρει τραπέζι στα μαγαζιά και κρεβάτι στο νοσοκομείο». Η παρατήρηση αυτή αναδεικνύει την κοινωνική διάσταση της αναγνωρισιμότητας πέρα από την καλλιτεχνική πορεία.

Η συνέντευξη του Ιεροκλή Μιχαηλίδη στην εκπομπή «Καλύτερα αργά» έρχεται σε μια περίοδο όπου πολλοί καλλιτέχνες αναδεικνύουν τις προκλήσεις της δημόσιας εικόνας και την επίδραση της αναγνωρισιμότητας στην προσωπική τους ζωή. Αυτή η τάση υπογραμμίζει την ανάγκη για μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση του επαγγέλματος του ηθοποιού, πέρα από τη λάμψη των φώτων.

Η οπτική του Ιεροκλή Μιχαηλίδη για την υποκριτική

Ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης, με την πολυετή εμπειρία του στον χώρο της υποκριτικής, μοιράστηκε τις σκέψεις του για την πορεία των ηθοποιών. «Συνήθως άνθρωποι που είναι καλοί, έχουν πορεία. Το μέτριος δεν έχει ενδιαφέρον, περισσότερο το κακός», δήλωσε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας ότι η ποιότητα και η συνέπεια είναι καθοριστικοί παράγοντες. Ωστόσο, τόνισε επίσης μια άλλη διάσταση: «Δεν είναι πάντα ανάγκη να είσαι καλός ηθοποιός, αλλά ελκυστικός». Αυτή η παρατήρηση αναδεικνύει την σημασία της προσωπικής ακτινοβολίας και του χαρίσματος, πέρα από το καθαρά υποκριτικό ταλέντο. Ο ηθοποιός πρόσθεσε ότι «πολλοί ηθοποιοί διέπρεψαν σε δεύτερους ρόλους», αμφισβητώντας την αποκλειστική εστίαση στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Η άποψη αυτή συμπληρώνει τις πρόσφατες δηλώσεις άλλων ηθοποιών σχετικά με τις δυναμικές εξουσίας και την αναγνωρισιμότητα στον χώρο, όπως αυτές που εξέφρασε ο Ορέστης Τζιόβας για την υποκριτική.

Η διττή φύση της διασημότητας

Η συζήτηση στράφηκε στη συνέχεια στην επίδραση της τηλεοπτικής παρουσίας και της φήμης. «Όλοι φιλοδοξούν να παίξουν τους μεγάλους ρόλους. Σε εμάς παίζει ότι όταν παίζεις στην τηλεόραση, δεν στρίβεις», ανέφερε ο Μιχαηλίδης, υποδηλώνοντας την μη αναστρέψιμη πορεία που συνεπάγεται η τηλεοπτική έκθεση. Η κορυφαία στιγμή της συνέντευξης ήταν η δήλωση: «Το να είσαι διάσημος σου προσφέρει τραπέζι στα μαγαζιά και κρεβάτι στο νοσοκομείο». Αυτή η φράση συμπυκνώνει την πρακτική πλευρά της αναγνωρισιμότητας, όπου οι κοινωνικές διευκολύνσεις αποτελούν ένα απτό όφελος. Ωστόσο, η ίδια η φήμη φέρει και ένα κόστος. Όπως επισημαίνουν κοινωνιολόγοι και ειδικοί της ψυχολογίας των media, η συνεχής έκθεση μπορεί να οδηγήσει σε αποπροσωποποίηση, μετατρέποντας τον άνθρωπο σε ένα δημόσιο θέαμα.

Προτεινόμενο Δημήτρης Φραγκιόγλου: Γιατί δεν χάρηκε την επιτυχία του «Χλαπάτσα» Δημήτρης Φραγκιόγλου: Γιατί δεν χάρηκε την επιτυχία του «Χλαπάτσα»

Οι παρεξηγήσεις και η «αξιοθέατο»

Η αναγνωρισιμότητα, σύμφωνα με τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη, έχει και την πλευρά της παρεξήγησης. «Εμένα με έχουν μπερδέψει και με έχουν αποκαλέσει και με άλλα ονόματα, όπως Σταρόβα ή Παρτσαλάκη», αποκάλυψε, αναδεικνύοντας την αστεία αλλά και ενίοτε ενοχλητική πλευρά της δημοσιότητας. Αυτό το φαινόμενο, όπου η δημόσια εικόνα μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένες ταυτίσεις, είναι κάτι που έχουν βιώσει και άλλοι καλλιτέχνες, όπως φάνηκε και στην εξομολόγηση του Χρήστου Μάντακα για την παρεξήγηση με το μόντελινγκ. Ο ηθοποιός συμπλήρωσε με νόημα: «Το να είσαι γνωστός, είσαι σαν αξιοθέατο. Άρα, μην χαίρεσαι», τονίζοντας ότι η διασημότητα αφαιρεί την ιδιωτικότητα και μετατρέπει το άτομο σε ένα αντικείμενο παρατήρησης.

Η επόμενη μέρα της αναγνωρισιμότητας

Οι δηλώσεις του Ιεροκλή Μιχαηλίδη αναδεικνύουν την πολυδιάστατη φύση της αναγνωρισιμότητας στον καλλιτεχνικό χώρο. Ενώ προσφέρει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, όπως η άμεση πρόσβαση σε υπηρεσίες, παράλληλα επιβάλλει ένα βαρύ τίμημα στην ιδιωτική ζωή και την προσωπική ελευθερία. Η διαχείριση αυτής της ισορροπίας αποτελεί διαρκή πρόκληση για τους ανθρώπους των media, οι οποίοι καλούνται να διατηρήσουν την αυθεντικότητά τους εν μέσω της συνεχούς δημόσιας έκθεσης.

Τι πρέπει να ξέρετε: Οι δηλώσεις του Ιεροκλή Μιχαηλίδη για τη φήμη

Ποια είναι η «σκληρή αλήθεια» της διασημότητας σύμφωνα με τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη;

Ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης δήλωσε ότι η διασημότητα προσφέρει πρακτικά οφέλη, όπως «τραπέζι στα μαγαζιά και κρεβάτι στο νοσοκομείο». Ωστόσο, τόνισε επίσης ότι μετατρέπει το άτομο σε «αξιοθέατο», αφαιρώντας την ιδιωτικότητα και την ανωνυμία.

Τι πιστεύει ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης για την πορεία των ηθοποιών;

Ο ηθοποιός πιστεύει ότι οι καλοί ηθοποιοί έχουν πορεία, αλλά δεν είναι πάντα απαραίτητο να είναι κανείς καλός, αρκεί να είναι ελκυστικός. Επίσης, σημείωσε ότι πολλοί ηθοποιοί διαπρέπουν σε δεύτερους ρόλους.

Έχει μπερδευτεί ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης με άλλους ηθοποιούς;

Ναι, ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης αποκάλυψε ότι τον έχουν μπερδέψει με άλλα ονόματα, όπως Σταρόβα ή Παρτσαλάκη, γεγονός που αναδεικνύει την πλευρά της παρεξήγησης που μπορεί να φέρει η αναγνωρισιμότητα.
Η αναδημοσίευση ή αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου επιτρέπεται αποκλειστικά με την τοποθέτηση ενεργού συνδέσμου (link) προς την πηγή.

Προτεινόμενα

  1. 1
    Ναταλία Γερμανού: Ο Ετεοκλής Παύλου ρωτά πόσα χρόνια καριέρας χρειάζεται για να μην είναι η κόρη του Φρέντυ
  2. 2
    Περικλής Λιανός: «Θύμωσα και πικράθηκα πάρα πολύ, το θεώρησα τεράστια ασέβεια»
  3. 3
    Jeremy O. Harris: Αφέθηκε ελεύθερος ο Αμερικανός θεατρικός συγγραφέας μετά τη σύλληψη στην Ιαπωνία

Προτεινόμενα

Ροή Ειδήσεων