- Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου απάντησε στον Ανέστη Ευαγγελόπουλο για τη «γεροντολαγνεία» στην τηλεόραση.
- Εξέφρασε τη στεναχώρια του που θεωρείται «γέρος» στα 52 του χρόνια.
- Υπερασπίστηκε την τηλεθέαση του «The Roadshow» έναντι του ανταγωνισμού.
- Η ταξιδιωτική εκπομπή «The Roadshow» ανανεώθηκε για τρίτη σεζόν.
- Δήλωσε την απέχθειά του για το infotainment και την προτίμησή του σε σαφείς τηλεοπτικές θεματικές.
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου απάντησε στις πρόσφατες δηλώσεις του Ανέστη Ευαγγελόπουλου περί «γεροντολαγνείας» στην ελληνική τηλεόραση, εκφράζοντας τη στεναχώρια του που θεωρείται «γέρος» στα 52 του χρόνια. Ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1, επιστρέφοντας από την Κύπρο, υπερασπίστηκε παράλληλα την πορεία της εκπομπής του, «The Roadshow», ανακοινώνοντας την ανανέωσή της για τρίτη σεζόν.
Η πρόσφατη δήλωση του Ανέστη Ευαγγελόπουλου περί «γεροντολαγνείας στην ελληνική τηλεόραση» πυροδότησε έναν ευρύτερο διάλογο για τις ηλικιακές διακρίσεις και τις ευκαιρίες στον χώρο των media. Αυτή η συζήτηση έρχεται ως συνέχεια παρόμοιων τοποθετήσεων από ανθρώπους του χώρου, αναδεικνύοντας την ανάγκη για ανανέωση και διαφορετικές προσεγγίσεις στο τηλεοπτικό τοπίο.
Η απάντηση του Γρηγόρη Αρναούτογλου
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, συναντώντας τα τηλεοπτικά συνεργεία στο αεροδρόμιο μετά την επιστροφή του από την Κύπρο, τοποθετήθηκε επί των δηλώσεων του Ανέστη Ευαγγελόπουλου. «Δεν το γνωρίζω το παιδί, του εύχομαι καλή επιτυχία», ανέφερε αρχικά ο παρουσιαστής. Ωστόσο, δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του για τον χαρακτηρισμό, τονίζοντας: «Αν εγώ στα 52 μου θεωρούμαι γέρος, τότε αυτό είναι στενάχωρο. Είναι λίγο άδικο για το 50, εγώ “γέρο” δεν λέω ούτε έναν άνθρωπο 70 χρονών».
Ο Αρναούτογλου εξέφρασε την κατανόησή του για την πιθανή στεναχώρια του Ευαγγελόπουλου, λέγοντας: «Αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί να στεναχωριέται το παιδί, να θέλει να κάνει πράγματα ή να μην του πηγαίνουν καλεσμένοι». Η δήλωση αυτή υπογραμμίζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νεότεροι στον ανταγωνιστικό χώρο της τηλεόρασης, όπου η εύρεση ευκαιριών και η προσέλκυση κοινού αποτελούν διαρκή αγώνα.
Η επιτυχία του The Roadshow και ο ανταγωνισμός
Στο πλαίσιο της συζήτησης, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου αναφέρθηκε και στην πορεία της ταξιδιωτικής του εκπομπής, «The Roadshow». Παρά τον έντονο ανταγωνισμό φέτος, η εκπομπή έχει θετικά αποτελέσματα. «Το αποτέλεσμα στο RoadShow είναι θετικό, αν και δεν είναι όπως πέρσι. Φέτος ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος», δήλωσε. Επεσήμανε τις τεράστιες διαφορές στα budget, συγκρίνοντας το «The Roadshow» (20.000 ευρώ το επεισόδιο) με «μεγαθήρια» όπως το GNTM ή το Voice (110.000 ευρώ το επεισόδιο).
«Όταν βρίσκεσαι απέναντι από τέτοια μεγαθήρια, και μόνο που κλείνεις με περίπου ένα 11% για μένα είναι πολύ ευχάριστο», πρόσθεσε, αποκαλύπτοντας πως η εκπομπή έχει ήδη ανανεωθεί για τρίτη σεζόν. Αυτό που ανησυχεί τους αναλυτές της τηλεοπτικής αγοράς είναι ακριβώς αυτή η ασυμμετρία στις επενδύσεις, η οποία καθιστά δύσκολη την ανάπτυξη νέων, ποιοτικών παραγωγών με περιορισμένα μέσα. Η επιτυχία του «The Roadshow» σε αυτές τις συνθήκες θεωρείται αξιοσημείωτη.
Η θέση του για τα vidcast και το infotainment
Ο παρουσιαστής ξεκαθάρισε επίσης τη θέση του σχετικά με τις σύγχρονες τάσεις στα media. «Εγώ όσο είμαι στην τηλεόραση δεν στηρίζω τα vidcast, εκτιμώ την προσπάθειά τους», δήλωσε, αναγνωρίζοντας την προσπάθεια πίσω από αυτά, αλλά προτιμώντας το παραδοσιακό τηλεοπτικό μοντέλο. Παράλληλα, εξέφρασε την απέχθειά του για το infotainment.
«Εγώ πάντα σιχαινόμουν το infotainment, ήθελα να ξέρω πάντα τι θα δω σε μία εκπομπή. Εμένα η ψυχολογία μου, ακόμα και στο ραδιόφωνο, όταν ασχοληθώ με κάτι τόσο σοβαρό, μου χαλάει η διάθεση και δεν μπορώ να κάνω πλάκα», εξήγησε, υπογραμμίζοντας την προτίμησή του σε εκπομπές με σαφή θεματική και διαχωρισμό μεταξύ ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Αυτή η άποψη αντικατοπτρίζει μια σχολή σκέψης που επιμένει στην καθαρότητα των τηλεοπτικών ειδών.
Η επόμενη μέρα στην ελληνική τηλεόραση
Οι δηλώσεις του Γρηγόρη Αρναούτογλου αναδεικνύουν τις συνεχείς προκλήσεις και τους προβληματισμούς που επικρατούν στον χώρο της ελληνικής τηλεόρασης. Από τη μία, η συζήτηση για την ηλικία και τις ευκαιρίες για τους νεότερους, και από την άλλη, ο σκληρός ανταγωνισμός και οι διαφορές στα budget των παραγωγών. Η ανανέωση του «The Roadshow» για τρίτη σεζόν, παρά τις αντιξοότητες, αποτελεί ένδειξη ότι το κοινό εκτιμά τις ποιοτικές και διαφοροποιημένες προτάσεις. Η τηλεόραση βρίσκεται σε μια διαρκή αναζήτηση ταυτότητας, προσπαθώντας να ισορροπήσει μεταξύ της παράδοσης και των νέων τάσεων.