- Ο Φωκάς Ευαγγελινός ξεκίνησε χορό στα 21, εγκαταλείποντας τη σχολή Εμποροπλοιάρχων.
- Η Eurovision το 2004 με τον Σάκη Ρουβά και η συνεργασία με την Έλενα Παπαρίζου του άνοιξαν διεθνείς πόρτες.
- Εξέφρασε την πεποίθηση ότι η Μαρίνα Σάττι θα μπορούσε να είχε καλύτερη θέση στον διαγωνισμό.
- Χαρακτήρισε την ομάδα της Klavdia ως «συγκλονιστικό team».
Ο γνωστός χορευτής και χορογράφος Φωκάς Ευαγγελινός βρέθηκε σήμερα καλεσμένος στην εκπομπή «Buongiorno», όπου προχώρησε σε αποκαλύψεις για την πορεία του. Τόνισε πως η συμμετοχή του στη Eurovision, αρχικά με τον Σάκη Ρουβά το 2004 και αργότερα με την Έλενα Παπαρίζου, αποτέλεσε καταλυτικό παράγοντα για την αναγνώριση της δουλειάς του και του άνοιξε σημαντικές διεθνείς ευκαιρίες.
Η εξέλιξη της καριέρας του Φωκά Ευαγγελινού αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς η αφοσίωση και το πάθος μπορούν να οδηγήσουν στην επιτυχία, ακόμα και όταν η αρχή γίνεται σε πιο ώριμη ηλικία. Η πορεία του από τη σχολή Εμποροπλοιάρχων στον κόσμο του χορού και της χορογραφίας, με την Eurovision να λειτουργεί ως εφαλτήριο, υπογραμμίζει την αξία των μεγάλων διεθνών διοργανώσεων για τους Έλληνες καλλιτέχνες.
Η πορεία του Φωκά Ευαγγελινού: Από την Εμποροπλοίαρχο στη χορογραφία
Ο Φωκάς Ευαγγελινός, μιλώντας στην εκπομπή «Buongiorno», μοιράστηκε την ασυνήθιστη αρχή της επαγγελματικής του διαδρομής. Όπως αποκάλυψε, βρισκόταν στη σχολή Εμποροπλοιάρχων όταν πήρε την απόφαση να ακολουθήσει το όνειρό του και να γίνει χορευτής. Μάλιστα, ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τον χορό σε μια σχετικά μεγάλη ηλικία, στα 21 του χρόνια, όταν οι περισσότεροι συνομήλικοί του είχαν ήδη διαγράψει σημαντική πορεία στον χώρο. Παρά την καθυστερημένη εκκίνηση, ο ίδιος δήλωσε πως δούλεψε πολύ σκληρά, έχοντας σαφή επίγνωση των δυνατοτήτων του και των στόχων που ήθελε να κατακτήσει.
Η Eurovision ως σταθμός και οι διεθνείς πόρτες
Η σχέση του Φωκά Ευαγγελινού με τον διαγωνισμό της Eurovision ξεκίνησε το 2004, όταν συμμετείχε για πρώτη φορά ως χορογράφος με τον Σάκη Ρουβά. Ακολούθησε η συνεργασία του με την Έλενα Παπαρίζου, η οποία στέφθηκε με επιτυχία. Ο ίδιος εξομολογήθηκε ότι, παρόλο που παρακολουθούσε τη Eurovision, η αγάπη του για τον θεσμό αναπτύχθηκε μέσα από τη διαδικασία και την τριβή της προετοιμασίας. Το πιο σημαντικό, όπως υπογράμμισε, είναι ότι η Eurovision του «άνοιξε πόρτες στο εξωτερικό», φέρνοντάς τον σε επαφή με ανθρώπους του χώρου που σέβονται τη δουλειά του.
Αναλυτές του χώρου της μουσικής και του θεάματος επισημαίνουν συχνά τη στρατηγική σημασία της Eurovision ως πλατφόρμας για την προβολή Ελλήνων καλλιτεχνών διεθνώς. Η συμμετοχή σε έναν τόσο μεγάλο και δημοφιλή διαγωνισμό προσφέρει ανεκτίμητη έκθεση και ευκαιρίες δικτύωσης, επιτρέποντας σε ταλαντούχους δημιουργούς όπως ο Φωκάς Ευαγγελινός να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να συνεργαστούν με σημαντικά ονόματα του εξωτερικού, ενισχύοντας έτσι την αναγνώριση της ελληνικής δημιουργίας.
Οι δηλώσεις για τη Μαρίνα Σάττι και την Klavdia
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Φωκάς Ευαγγελινός αναφέρθηκε και σε πρόσφατες συμμετοχές της Ελλάδας στον διαγωνισμό. Εξέφρασε την άποψη ότι η χώρα μας θα μπορούσε να είχε πάρει καλύτερη θέση στον διαγωνισμό με τη Μαρίνα Σάττι, υποδηλώνοντας πιθανώς ότι η απόδοση ή η παρουσίαση είχε περιθώρια βελτίωσης. Παράλληλα, μίλησε με ιδιαίτερα θετικά λόγια για την ομάδα της Klavdia, χαρακτηρίζοντάς την ως ένα «συγκλονιστικό team», αναγνωρίζοντας έτσι την ποιότητα και τον επαγγελματισμό της.
Η επιρροή του Φωκά Ευαγγελινού στην ελληνική σκηνή
Η πορεία του Φωκά Ευαγγελινού αποτελεί πηγή έμπνευσης για πολλούς νέους καλλιτέχνες στην Ελλάδα. Η ικανότητά του να μεταμορφώνει σκηνικές παρουσίες και να προσδίδει διεθνή αίγλη στις ελληνικές συμμετοχές της Eurovision, τον καθιστά έναν από τους πλέον επιδραστικούς χορογράφους της χώρας. Η συνεχής του παρουσία και η αναγνώριση που λαμβάνει από το εξωτερικό, επιβεβαιώνουν την αξία της σκληρής δουλειάς και του ταλέντου, αφήνοντας το δικό του αποτύπωμα στον χώρο του θεάματος.