- Η Ελένη Ροδά σχολίασε τις καταγγελίες παρενόχλησης στον καλλιτεχνικό χώρο.
- Θεωρεί ότι οι σημερινοί ηθοποιοί αντιδρούν υπερβολικά σε προσεγγίσεις.
- Αποκάλυψε μια παραλίγο συνεργασία με τον Στέλιο Καζαντζίδη τη δεκαετία του '60.
- Αναφέρθηκε στη φράση «ένα μεγάλο κρεβάτι» και τους φόβους της για το άγνωστο.
Η γνωστή ηθοποιός και τραγουδίστρια Ελένη Ροδά, σε πρόσφατη συνέντευξή της στην εκπομπή «Super Κατερίνα», τοποθετήθηκε για τις καταγγελίες παρενόχλησης που έχουν δει το φως της δημοσιότητας στον καλλιτεχνικό χώρο. Η ίδια εξέφρασε την άποψη ότι οι σημερινοί ηθοποιοί υπεραντιδρούν σε προσεγγίσεις, συγκρίνοντας τη στάση τους με τον τρόπο που αντιμετώπιζαν παρόμοιες καταστάσεις οι καλλιτέχνες στο παρελθόν.
Η τοποθέτηση αυτή της Ελένης Ροδά έρχεται σε μια περίοδο όπου οι συζητήσεις γύρω από τις καταγγελίες παρενόχλησης στον καλλιτεχνικό χώρο παραμένουν ιδιαίτερα έντονες, με κοινωνικούς αναλυτές να επισημαίνουν τη σημασία της προστασίας των θυμάτων και την ανάγκη για μηδενική ανοχή σε τέτοια φαινόμενα. Οι δηλώσεις της αναμένεται να προκαλέσουν ποικίλες αντιδράσεις, καθώς αγγίζουν ένα ευαίσθητο ζήτημα που έχει απασχολήσει έντονα την ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια.
Οι δηλώσεις για τις καταγγελίες παρενόχλησης
Η Ελένη Ροδά δεν δίστασε να εκφράσει την άποψή της για τις πρόσφατες καταγγελίες παρενόχλησης, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Αυτά που κάνουν τώρα και τρέχουνε και λένε “με ενόχλησε εκείνος” και “μου ρίχτηκε εκείνος” δεν είναι σοβαρά πράγματα». Η ηθοποιός υποστήριξε ότι και στην εποχή της δέχονταν προσεγγίσεις, αλλά τις αντιμετώπιζαν με διαφορετικό τρόπο. «Και εμάς μας ριχτήκαν όταν ήμασταν παιδιά, πολλοί, πάρα πολλοί, αλλά δεν κάναμε αυτά τα πράγματα. Με τον τρόπο μας λέγαμε “σας παρακαλώ πολύ” και τελείωσε, δεν θέλουμε. Και σταματούσαν οι άνθρωποι», εξήγησε η ίδια, υπογραμμίζοντας μια διαφορετική κουλτούρα αντιμετώπισης τέτοιων περιστατικών.
Η παραλίγο συνεργασία με τον Στέλιο Καζαντζίδη
Στο πλαίσιο της ίδιας συνέντευξης, η Ελένη Ροδά αναφέρθηκε και σε μια παραλίγο συνεργασία της με τον αείμνηστο Στέλιο Καζαντζίδη, τη δεκαετία του ’60. Όπως θυμάται η ίδια, ο Καζαντζίδης της είχε ζητήσει να συμμετάσχει στο σχήμα που θα έκανε στη Θεσσαλονίκη. «Δώσαμε τα χέρια, υπέγραψα συμβόλαιο με τον επιχειρηματία και περίμενα να με ειδοποιήσουνε να πάω να τραγουδήσω», δήλωσε η Ροδά. Ωστόσο, η συνεργασία δεν ευδοκίμησε, καθώς ο επιχειρηματίας την ενημέρωσε κλαίγοντας: «Την κοπάνησε και πήγε στην Αμερική», αναφερόμενος στην ξαφνική φυγή του Στέλιου Καζαντζίδη.
Η άποψη για το «μεγάλο κρεβάτι» και ο φόβος του τέλους
Η Ελένη Ροδά σχολίασε επίσης τη φράση «το θέατρο είναι ένα μεγάλο κρεβάτι», η οποία έχει προκαλέσει πολλές συζητήσεις στον καλλιτεχνικό χώρο, όπως και στην περίπτωση του Στράτου Τζώρτζογλου. «Παλιά δεν το είχαμε αυτό, το “ένα μεγάλο κρεβάτι”. Μπορεί ένα μικρό κρεβάτι να υπήρχε. Αλλά το μεγάλο κρεβάτι όχι», δήλωσε, διαφοροποιώντας την εικόνα του παρελθόντος. Κλείνοντας την εξομολόγησή της στην εκπομπή «Super Κατερίνα» του Alpha, η ηθοποιός αναφέρθηκε και σε πιο προσωπικά ζητήματα, εκφράζοντας τους φόβους της: «Με φοβίζει το τέλος. Με φοβίζει το άγνωστο», εξομολογήθηκε.
Οι αντιδράσεις και η συνέχεια της συζήτησης
Οι δηλώσεις της Ελένης Ροδά αναμένεται να τροφοδοτήσουν περαιτέρω τη δημόσια συζήτηση γύρω από τις καταγγελίες στον καλλιτεχνικό χώρο και τη διαφορετική προσέγγιση των γενεών σε τέτοια ζητήματα. Η τοποθέτησή της αναδεικνύει τις διαφορετικές οπτικές γωνίες που υπάρχουν εντός του θεάματος, φέρνοντας στην επιφάνεια ζητήματα που αφορούν την εξουσία, την ηθική και την εξέλιξη των κοινωνικών προτύπων. Η συζήτηση για την προστασία των καλλιτεχνών και την δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος παραμένει ανοιχτή και κρίσιμη.