- Ο Δημήτρης Χρυσοχοΐδης στήριξε τον Νίκο Βέρτη παραχωρώντας του χρόνο στο πρόγραμμα.
- Περιέγραψε τον Νότη Σφακιανάκη ως απόλυτο αλλά ποιοτικό και αυθεντικό καλλιτέχνη.
- Άσκησε κριτική στην έλλειψη αναγνωρίσιμης φωνητικής ταυτότητας στους νέους τραγουδιστές.
- Χαρακτήρισε τα σύγχρονα τραγούδια ως «ευκαιριακά» σε σύγκριση με το παρελθόν.
Ο Δημήτρης Χρυσοχοΐδης αποκάλυψε στην εκπομπή Buongiorno πώς βοήθησε τον Νίκο Βέρτη στα πρώτα του βήματα, χαρίζοντάς του επιπλέον χρόνο στο πρόγραμμα. Παράλληλα, αναφέρθηκε στην αυθεντικότητα του Νότη Σφακιανάκη και εξέφρασε την ανησυχία του για την έλλειψη ταυτότητας στους σύγχρονους ερμηνευτές.
Η ελληνική νύχτα και οι πίστες της Θεσσαλονίκης αποτέλεσαν ιστορικά το φυτώριο μεγάλων καλλιτεχνών, όπου η ιεραρχία και η αλληλεγγύη μεταξύ των τραγουδιστών έκριναν συχνά την εξέλιξη μιας καριέρας. Η κίνηση του Δημήτρη Χρυσοχοΐδη να στηρίξει έναν νέο τότε συνάδελφο, δεν αποτελεί απλώς μια συναδελφική χειρονομία, αλλά μια απόδειξη του πώς λειτουργούσε η μουσική βιομηχανία πριν την κυριαρχία των ψηφιακών μέσων.
Η καθοριστική στήριξη στον Νίκο Βέρτη
Όπως ανέφερε ο Δημήτρης Χρυσοχοΐδης στην κάμερα του Buongiorno, η συνεργασία του με τον Νίκο Βέρτη ξεκίνησε σε ένα νυχτερινό κέντρο της Θεσσαλονίκης, όταν ο τελευταίος έκανε τα πρώτα του βήματα. «Μου είχε ζητήσει 10 λεπτά παραπάνω και του έδωσα άλλα 10 από τον δικό μου χρόνο», δήλωσε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας ότι εκείνη τη στιγμή παιζόταν η τύχη του και η μετέπειτα καριέρα του. Αυτή η γενναιόδωρη παραχώρηση επέτρεψε στον καλλιτέχνη να αναδείξει τις δυνατότητές του σε μια κρίσιμη καμπή της πορείας του.
Η γνωριμία με τον Νότη Σφακιανάκη το 1989
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η αναφορά του στον Νότη Σφακιανάκη, με τον οποίο μοιράζονταν το ίδιο καμαρίνι το 1989. Ο Χρυσοχοΐδης τον περιέγραψε ως έναν άνθρωπο απόλυτο αλλά σταθερό στις αξίες του, ο οποίος δεν άλλαξε ποτέ τον χαρακτήρα του παρά την τεράστια επιτυχία που ακολούθησε. Όπως επισημαίνουν μουσικοί κύκλοι, η απουσία του Σφακιανάκη από τη δισκογραφία αφήνει ένα σημαντικό κενό, καθώς οι επιλογές του χαρακτηρίζονταν από ποιότητα και αισθητική, αποφεύγοντας τις «φτηνές» παραγωγές.
Η κρίση ταυτότητας στο σύγχρονο τραγούδι
Ο λαϊκός ερμηνευτής δεν δίστασε να ασκήσει σκληρή κριτική στη σημερινή κατάσταση, τονίζοντας ότι πολλά σύγχρονα τραγούδια είναι ευκαιριακά. Σημείωσε ότι παλαιότερα, η φωνή του Βοσκόπουλου ήταν άμεσα αναγνωρίσιμη στο ραδιόφωνο, ενώ σήμερα οι νέοι τραγουδιστές συχνά μπερδεύουν το κοινό με την ομοιόμορφη χροιά τους. Αυτή η έλλειψη μοναδικότητας αποτελεί, σύμφωνα με τον ίδιο, το μεγαλύτερο πρόβλημα της σημερινής μουσικής σκηνής, καθώς ακόμη και επαγγελματίες του χώρου δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν τις φωνές.
Οι προκλήσεις για τη νέα γενιά καλλιτεχνών
Η επόμενη μέρα για το λαϊκό τραγούδι απαιτεί επιστροφή στην αυθεντικότητα και την αναζήτηση προσωπικού στίγματος. Ο Χρυσοχοΐδης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η διάρκεια στον χρόνο κερδίζεται μόνο με ποιοτικές επιλογές και όχι με εφήμερες επιτυχίες που ξεχνιούνται γρήγορα. Αυτό που ανησυχεί τους αναλυτές της αγοράς είναι η τάση για ταχεία κατανάλωση περιεχομένου, η οποία συχνά θυσιάζει την καλλιτεχνική ταυτότητα στον βωμό των ψηφιακών αναπαραγωγών.