Skip to content
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ μπροστά για ντέρμπι στον τελικό του Central European Rally

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ μπροστά για ντέρμπι στον τελικό του Central European Rally


Χριστίνα Δημητριάδη

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ προηγείται στο Central European Rally με 0,6’’ από τον Κάλε Ροβανπέρα, ενώ ο Έλφιν Έβανς είναι τρίτος στα 29,5’’ πριν από το τελικό σκέλος.

Η ένταση στο Central European Rally κορυφώνεται, καθώς ο Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota θα εκκινήσει την τελευταία ημέρα με προβάδισμα μόλις 0,6 δευτερολέπτων από τον Κάλε Ροβανπέρα. Στην τρίτη θέση διατηρείται ο Έλφιν Έβανς, σε απόσταση 29,5 δευτερολέπτων από την κορυφή, αφήνοντας ανοιχτούς λογαριασμούς για τον τελικό γύρο.

Η μάχη της κορυφής στενεύει

Με το ρολόι να γράφει ελάχιστες διαφορές, ο Οζιέ καλείται να κρατήσει σταθερό ρυθμό απέναντι στον ταχύτερο κατά διαστήματα Ροβανπέρα. Η απόσταση των 0,6’’ μετατρέπει κάθε ειδική της τελευταίας ημέρας σε μικρό τελικό, όπου η ακρίβεια στις σημειώσεις και η καθαρότητα στην οδήγηση θα παίξουν καθοριστικό ρόλο.

Ο Ροβανπέρα παραμονεύει με ορατή την ανατροπή, γνωρίζοντας πως ένα μικρό κέρδος σε δύο ή τρία splits μπορεί να ανατρέψει την κατάταξη. Σε τόσο στενό περιθώριο, το ζητούμενο είναι ο έλεγχος του ρίσκου και η μέγιστη εκμετάλλευση κάθε επιφάνειας φρεναρίσματος.

Η τρίτη θέση του Έβανς, με διαφορά 29,5 δευτερολέπτων, τον φέρνει πιο μακριά από τη μάχη για την πρωτιά, αλλά τον κρατά σταθερά στο βάθρο. Σε ράλι που τιμωρεί το παραμικρό λάθος, η συνέπεια και η ψυχραιμία παραμένουν πολύτιμα πλεονεκτήματα.

Το σκηνικό προμηνύει έναν τελικό όπου τα χρονόμετρα θα κρίνουν τη διαφορά στο δέκατο του δευτερολέπτου, δημιουργώντας ένα από τα πιο σφιχτά φινάλε της σεζόν.

Ρυθμός, ρίσκο και διαχείριση

Στο τελευταίο σκέλος, η σωστή διαχείριση της φθοράς και η επιλογή ρυθμού θα καθορίσουν τον νικητή. Ένα μικρό λάθος σε μία στροφή μπορεί να κοστίσει πολύτιμα δέκατα, ενώ μια καθαρή προσπάθεια μετράει περισσότερο από το οριακό ρίσκο που δεν αποφέρει χρόνο.

Η Toyota, με τους τρεις οδηγούς της σε θέσεις κορυφής, έχει κίνητρο να διατηρήσει εσωτερική ισορροπία και να εξασφαλίσει το μέγιστο αποτέλεσμα. Ωστόσο, ο ατομικός ρυθμός του κάθε πρωταγωνιστή θα κριθεί στις λεπτομέρειες και στη σταθερότητα ανά ειδική.

Για τον Οζιέ, το βάρος πέφτει στη διαχείριση προβάδισματος χωρίς εκπτώσεις στον ρυθμό. Για τον Ροβανπέρα, η πρόκληση είναι να επιτεθεί στοχευμένα εκεί όπου νιώθει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, διατηρώντας ασφαλή περιθώρια στα δύσκολα σημεία.

Ο Έβανς, από την πλευρά του, έχει περιθώριο να πιέσει όπου μπορεί να βρει καθαρό χρόνο, με στόχο να προστατεύσει τη θέση του και να επωφεληθεί από τυχόν ανακατατάξεις μπροστά του.

Το κάδρο του τελικού σκέλους

Η τελευταία ημέρα υπόσχεται αδιάκοπη ένταση σε κάθε χρονομετρημένο χιλιόμετρο. Με τις διαφορές τόσο μικρές, ο συγχρονισμός των πληρωμάτων και η ακρίβεια στις σημειώσεις θα είναι καθοριστικά στοιχεία για το τελικό αποτέλεσμα.

Οι φίλοι του σπορ γνωρίζουν πως σε τέτοιες συνθήκες η νίκη συχνά κρίνεται από έναν καθαρό μικροκύκλο στροφών ή μια πιο αποφασιστική επιτάχυνση στην έξοδο. Αυτά τα ανεπαίσθητα κέρδη, επαναλαμβανόμενα σε όλη τη διαδρομή, δημιουργούν τη διαφορά στην κορυφή.

Με τα δεδομένα μέχρι στιγμής, η κατάταξη στην πρώτη τριάδα έχει ως εξής:

  • Σεμπαστιάν Οζιέ πρώτος με ελάχιστο προβάδισμα
  • Κάλε Ροβανπέρα στο +0,6 δευτερόλεπτα
  • Έλφιν Έβανς στο +29,5 δευτερόλεπτα

Το κλείσιμο του αγώνα αναμένεται να επιβεβαιώσει τη σημασία της σταθερής ταχύτητας και της πειθαρχίας κάτω από πίεση, με τους πρωταγωνιστές να κυνηγούν κάθε δέκατο που μπορεί να γείρει την πλάστιγγα.

Ειδήσεις Σήμερα

  1. 1
    Έχεις γρατζουνιές στην κεραμική σου εστία; Δες το απλό κολπάκι που θα τις εξαφανίσει!
  2. 2
    Επιστήμονες: Εάν μια γυναίκα έχει αυτές τις 14 ιδιότητες μην την αφήσετε ποτέ
  3. 3
    Σου τρέχουν σάλια όταν κοιμάσαι; Δεν είναι κακό. Είσαι πολύ τυχερός άνθρωπος! Ορίστε γιατί.

Προτεινόμενα