Skip to content

Ο Φωκάς Ευαγγελινός παρουσιάζει την παράσταση Αλεξάνδρεια

Ο Φωκάς Ευαγγελινός παρουσιάζει την παράσταση Αλεξάνδρεια
Νίκος Μαυρογιάννης

Ο Φωκάς Ευαγγελινός συζήτησε δημόσια την προετοιμασία της νέας παράστασης Αλεξάνδρεια σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τηλεοπτική εκπομπή Στούντιο 4. Το απόσπασμα επικεντρώθηκε στη δημιουργική διαδικασία και στα κύρια χαρακτηριστικά του έργου. Το κοινό προέλαβε σε ερωτήματα γύρω από την προσέγγιση της παραγωγής και τις προτεραιότητες στη σκηνή.

Η συζήτηση στο στούντιο

Στην εμφάνισή του στο πλατό ο σκηνοθέτης απάντησε σε ερωτήματα για το πλαίσιο της παράστασης χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες του σεναρίου. Το τηλεοπτικό στιγμιότυπο έδωσε έμφαση στις επιλογές που οδηγούν τη σκηνική αφήγηση. Η παρουσίαση στο πρόγραμμα είχε έναν συνοπτικό χαρακτήρα και κατέδειξε το στάδιο της δουλειάς.

Η συζήτηση ανέδειξε την ομάδα συνεργατών και τη σημασία της συλλογικής δουλειάς. Το κοινό ενημερώθηκε για τα στάδια της πρόβας και τις βασικές κατευθύνσεις χωρίς να ανακοινωθούν ημερομηνίες. Το δημιουργικό πλαίσιο παρέμεινε στο επίκεντρο της κουβέντας και φανέρωσε τη μεθοδικότητα της προσέγγισης.

Τι σηματοδοτεί η Αλεξάνδρεια

Η παράσταση με τίτλο Αλεξάνδρεια παρουσιάζεται ως νέα πρόταση στο ρεπερτόριο της σεζόν. Ο Φωκάς Ευαγγελινός ανέλυσε τις θεματικές που τον απασχόλησαν στην προεργασία και περιέγραψε τη συνολική αισθητική που επιδιώκει. Η αναφορά στην παραγωγή απέφυγε τις λεπτομέρειες του κειμένου αλλά έδωσε έμφαση στο πώς διαμορφώνεται η σκηνική μορφή.

Στο πλαίσιο της συζήτησης αναφέρθηκε η θέση της παράστασης στο πρόγραμμα των επόμενων μηνών, εντός του ευρύτερου κύκλου των Παραστάσεις 2025. Το σκηνικό πλαίσιο και οι συνεργασίες που αναπτύσσονται γύρω από το έργο εμφανίστηκαν ως κεντρικά σημεία των προετοιμασιών.

Προτεινόμενο Η Κέιτ Μπλάνσετ στα γυρίσματα της νέας της ταινίας στην Καρδαμύλη Η Κέιτ Μπλάνσετ στα γυρίσματα της νέας της ταινίας στην Καρδαμύλη

Σκηνοθετική γραφή και σκηνική υφή

Η κουβέντα σκιαγράφησε με γενικά χαρακτηριστικά την προσέγγιση που θα ακολουθήσει ο δημιουργός στη σκηνή. Ο ίδιος τόνισε την ανάγκη για σαφή ρυθμό και συνεργασία ανάμεσα στους συντελεστές. Το σκηνοθετικό πρότυπο που παρουσίασε αναδεικνύει τη σχέση κειμένου και εικόνας χωρίς να αποκαλύπτεται η τελική μορφή της παράστασης.

Στη συνομιλία συζητήθηκαν επίσης στρατηγικές για το σχεδιασμό των Σκηνικά και κοστούμια καθώς και η σημασία της συνεργασίας με τους εικαστικούς και τους τεχνικούς. Το ομαδικό αποτέλεσμα παρουσιάστηκε ως καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία της σκηνικής ανάγνωσης.

Αντίκτυπος και προσδοκίες

Η τηλεοπτική παρουσίαση προκάλεσε ενδιαφέρον σε κοινό που παρακολουθεί τη σκηνική παραγωγή στη χώρα. Οι αναφορές στην παράσταση συνδέθηκαν με ευρύτερα ρεύματα της σκηνής και την τοπική παρουσία της τέχνης. Το θέατρο της πόλης και οι συζητήσεις γύρω από τη νέα παραγωγή αναμένεται να ενταχθούν στο πρόγραμμα πολιτιστικών εκδηλώσεων.

Η συνομιλία στο πλατό έκλεισε με αναφορές στη συνέχεια της δουλειάς και στις επόμενες φάσεις πρόβας. Το Θέατρο στην Αθήνα αναμένεται να φιλοξενήσει παραστάσεις που θα ανακοινωθούν προσεχώς. Το κοινό θα παρακολουθήσει τι θα προκύψει από την ολοκλήρωση της δημιουργικής διαδικασίας.

Προτεινόμενα

  1. 1
    Η Μελίνα Μερκούρη σε πρωινή εκπομπή
  2. 2
    Το Παρίσι πραγματοποιεί κλήρωση για τη διάθεση θέσεων ταφής κοντά σε μνήματα καλλιτεχνών
  3. 3
    Ο Μπομπ Ντύλαν έλαβε τον τίτλο του επίτιμου διδάκτορα από το Berklee College of Music

Ροή Ειδήσεων

Προτεινόμενα